Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 22 oktober 2010 22:07

Nästa vecka på fredagen så har min skola skoldisco!:=) Det är min klass som håller i det och det ska bli kul:) Så vi kommer springa runt och fixa saker. Redan på torsdag så kommer vi att fixa i ordning så då kommer spännande bilder att dyka upp säkert på allt här då. Men det är nästa vecka som sakt;)


Av Paula - 22 oktober 2010 16:55

Nu kan ni vinnar 3000 kr! Det är inga fel va? Kolla här för mer info!


http://vinn3000kr.feber.se/

Av Paula - 22 oktober 2010 16:52

   Idag blir en slapp dag men ett par inlägg ska jag nog smussla ihop:=)


Av Paula - 22 oktober 2010 06:22

God morgon!♥

Har ni sovit gott? Det har jag när jag väl somnade. Syrran satt och sjöng för att reta mig. Strax frukost och sedan att göra sig i ordning. Kanske en sista blick på provet men jag kommer att gå i bitar om jag oroar mig mer för det.



Sedan har jag en sak att berätta också:) Det betyder dålig uppdatering och sådant på fredag. Men jag berättar om det senare:=) Hoppas ni blev nyfikna!

Av Paula - 21 oktober 2010 20:12

Snart dags att sova (Tack och lov!) I morgon so-prov som vi får hoppas går bra. Så skönt att det är fredag i morgon! Hoppas jag kan sova annars kan jag säga adjö till bra betyg på det provet. Men god natt nu alla små söta läsare. Hoppas mina inredningstips har varit till belåtenhet:=)

Av Paula - 21 oktober 2010 19:01

            Här kommer ett inredningstips:)


till detta kan man ha en tallrik eller något annat. Många kulor och ljus! Det blir väldigt fint faktiskt:)

Av Paula - 21 oktober 2010 17:56

         Sanna håller på att göra om i sitt rum och hon har nu vita väggar (Jag vill ha!) och en fondvägg:) Sannas tapet är underbar verkligen och kommer bli fantastisk att inreda med:) Så om ni behöver insperation så kolla här!


Tapeten är vit och det står jag älskar dig på många olika språk. Köpt på Rusta


Vilken är finast? Nya där uppe eller gamla här nere?

    

Av Paula - 21 oktober 2010 17:24

Idag har jag hållit på med inredning eller småplock i mitt rum. Det är mycket man kan hitta när man har 2 vindar som är proppfulla med gamla och lite nyare grejor. Jag älskar lantlig still på rum och andra ställen också. Jag hittade några saker. Kommer visa upp 2 eller 3 saker här sedan kommer 1 eller 2 på ett tips alldelse strax.:)

  Fina blommor som har fått ligga i bokhyllan.   I "Burken" Står det nu vackra höstlöv   En porslinstalldrick med smink i

   Ljusstake

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards