Paulaas

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Paula - 12 oktober 2010 20:40

Jag sitter nu och kollar på när Camilla läckberg gästade förkväll:) snart blir det att sova, Trött är jag faktiskt. Tänkte bara ge er en godnatt hälsning!


God natt alla kvällspigga läsare:D!




Av Paula - 12 oktober 2010 19:05

Det var jätte kul på ungdomsgården faktiskt:D Tack Vare Rebecca:D Snart väntar ungspankaka hos farmor men tänkte skriva lite om kvällen innan. Det började med att jag gick in med Rebecca och då lyssnade vi på några som spelade musik på olika instrument alla gick i vårans klass typ men träffade en som har bytt skola och vi har inte träffas sedan skolavslutningen. Sedan spelade vi pingis och massa annat:) Kanske blir ett återbesök?:D

Nu ska jag äta men snart uppdaterar jag igen!

Av Paula - 12 oktober 2010 16:37

Drar snart mot Ungdomsgården:D Hörs mer när jag kommer hem:D Have it good!   Bild från google

Av Paula - 12 oktober 2010 15:44

                      

Av Paula - 12 oktober 2010 15:07

Hej! Sitter här och kollar på brottskod:försvunnen. Skolan idag var okej och det var ganska kul. Senare kanske jag kommer åka på ungdomsgården här. Tänkte lägga upp bilderna från igår men sitter i vardagsrummet så det går inte. Laddar upp de sen:D Hörs strax<3

Av Paula - 12 oktober 2010 06:19

Här kommer ett snabbt inlägg bara. Gick upp 6 som vanligt och satt här ett tag. Åt sedan frukost och duschade. Så snart börjar tisdagen. Förhoppningen är att jag får Camilla läckbers bok Tyskungen av bibloteket;D Men ni får ha det bra så hörs vi efter! kram

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards