Paulaas

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Paula - 6 oktober 2010 19:17

Ja nu måste jag plugga lite mer sedan blir det att kolla på några tv program. Jag hoppas ni får en bra kväll! Kramar till er!!!

  

Av Paula - 6 oktober 2010 16:32

  

Om Egoboost: Blondinbellas överlednadsguide för unga tjejer är rubrik på boken Egoboost av Isabella Löwengrip. Isabella eller Blondinbella (som hon brukar kallas p.g.a hennes blogg) Skriver olika kapitel om en ung tjejsliv bl.a Plugg,kärlek,vänskap m.m Blondinbella är en räddare i nöden och ger en värdefulla tips.


Om boken enligt mig: Det är verkligen en bra bok med tips man kan få andvändning av.

     

Om författaren: Blondinbella driver sin blogg sedan 2005 och startade den för att få uppmärksamhet. Överdrivet var det i början men på senaste åren/året så har Isabella slutat provocera och gått vidare att bli Isabella som är en tjej som satsar mycket på sin företag och bloggar mycket och självkänsla. Isabella är idag 19 år.


Betyg 1-100: Egoboost får en starkt betyg på 80:D

Av Paula - 6 oktober 2010 16:26

   


Mamma försökte göra kanin öron på mig...  

Av Paula - 6 oktober 2010 15:05

Hej:D Jag kom hem för ett tag sedan nu. Skolan idag hade vi elevens val och vi fortsatte kolla på Bläckhjärta. Spännande var den men vill mycket hellre läsa boken men men. Måste plugga engelska nu:(

Av Paula - 6 oktober 2010 07:35

  

Av Paula - 6 oktober 2010 06:08

Jag kom ju på att jag kan recensera författare också:)

     

Camillas böcker: Camilla Läckberg kom ut med debuten Isprinssesan 2003. Isprinssesan har läst av många och det är en mycket bra bok! Camilla skriver sedan fortsättningen om Erica och morden i fjällbaka. Fler böcker i hennes serie är: 2:an:Predikanten 3:an Stenhuggaren 4:an Olycksfågeln 5:an Tyskungen 6:an Sjöjungfrun 7:an Fyrvaktaren.

Om Camillas sätt att skriva. Camilla skriver allt väldigt specielt. Man kan läsa boken och man vet Precis vem mördaren är. Och det gör de i  boken också. Men helt plötsligt så vänder allt och de nya mördaren är helt oväntad. Annars skriver hon väldigt bra i boken och man förstår verkligen personerna.


Mitt betyg på Camilla 1-100: Camilla får 99,9 av mig;)



Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards