Paulaas

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Paula - 7 oktober 2010 19:09

Sitter just nu och läser lite i en av mina favorit bloggar. Tänkte tipsa om den innan jag går och kollar på halv 8 hos mig:D Bloggerskan heter Camilla Läckberg och är författare! Haha:D Jag lämnar aldrig böckernas värd! Men den är jätte bra faktiskt! Läs och njut! vi hörs i morgon!


http://www.camillalackberg.se/


  

Av Paula - 7 oktober 2010 17:18

   Om boken: Theresa tjejen som bor på en hus båt med sin pappa och har en död mamma. Jakob är killen som springen och sportar hela tiden. Alexander är killen som bor i ett stort hus och går på privat skola. Theresa rycker till sig en lapp om matlagningskurs när hon ser en super snygg kille också tar en lapp. Jakob tycker denna matlagningskurs som han mamma håller är hopplös men tvingas vara med. Tillsammans får det en väldigt bra sommar och också en som får ett väldigt jobbigt slut.

  

om författaren:

Denise Rudberg, född 1971, är en svensk författare. Hon studerade under 1990-talet dramaturgi i New York. Hon har tidigare jobbat som värdinna på nattklubben Riche i Stockholm. Nu bor hon tillsammans med sin make Johan och sina två barn som dom har tillsammans, i Stockholms innerstad. Hon var tillsammans med Camilla Läckberg programledare för litteraturprogrammet Läckberg & Rudberg

 

 

Betyg på boken: Starka 70:)

Av Paula - 7 oktober 2010 16:59

Nu har jag läst klart för idag och tänkte att jag måste såklart uppdatera er om min vardag! Skolan idag var ok. Syslöjden gick bra utom att jag måste sprätta (Haha) väldigt mycket. Snart så ska jag väl träna svenska prov om jag nu behöver det. Känner mig väldigt säker på orden vi har. Ska nu skriva en bokrecention nu:) Vi hörs om några minuter:)  

Av Paula - 7 oktober 2010 16:55

En favorit outfit är det i allafall:)  

Av Paula - 7 oktober 2010 15:29

Hej:D Sorry att jag inte bloggat men vi fick läxa idag som jag håller på med. Vi ska läsa ut en bok som jag  så kan läsa ut på en halv timme på 5 veckor. Mna får läsa fler böcker såklart men jag tänkte bli klar med boken ganska snabbt:) Jag ska Läsa lite mer snart uppdaterar jag mer:)

Av Paula - 7 oktober 2010 06:11

Regn slås mot den gamla rutan.Slutar och börjar snart igen. Flickan sitter och knappar in på datorn just här.


God morgon!♥

Vaknade för 11 minuter sen. Är väldigt trött,vilket är jobbigt. Torsdag i dag. Sämsta dagen i skolan. Snart frukost och sedan att göra sig i ordning:)

Vi hörs när jag är klar!


Sommar -10  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards