Paulaas

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Paula - 13 oktober 2010 20:27

         Vilken sol är finast????:)

Av Paula - 13 oktober 2010 20:23

Söt bild:)

Hittade en söt bild på ett par fåglar nyss:)

  

Av Paula - 13 oktober 2010 19:30

Nej i morgon blir det nog ingen uppdatering tyvärr ska åka och kolla på skolan jag ska gå i nästa år med Rebecca. Hoppas ni klarar detta utan mig. Jag Uppdaterar kanske när jag kommer hem sent tror jag. Nu ska jag snart sova trött som vanligt. Men jag lovar att uppdatera i morgn bitti och kanske när jag är hos Rebecca för åker dit direkt efter Skolan:) God natt mina små söta läsare:D

  

Av Paula - 13 oktober 2010 18:19

  


Om boken: Magdalena graafs bok handlar om hennes liv när hon ingick ett äktenskap som gravid 19 åring. Äktenskapet med barnets pappa blev helt misslyckat. Magdalena blev misshandlad av honom. Hennes familj blir ordentligt oroliga när de ser Magdalena brytas ner. Man får följa henne genom hela livet och även flykten.

  

Om författaren: Magdalena Graaf är väl igentligen mest känd för det hon gjorde med sin syster (Vet igentligen inte vad) Systrarna Graaf.


boken enligt mig: 80 %:D

3!!

Av Paula - 13 oktober 2010 16:55

Jag är redan på cd 3!:) Haha. Jag har typ inget att göra så det gör inte så mycket. Hoppas ni har mer att göra! Jag lyssnar på Matilde av Denise rudberg. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om uppläsaren. Josephine bornebusch är inte bra hela tiden men ibland så är hon bra. :=)

   Matilde:)

:D

Av Paula - 13 oktober 2010 15:25

Hej:D Jag har suttit och räknat matte och lyssnar på en ljudbok. Och så fotar jag lite:) Snart så måste jag gå till kaninen med mat. men tänkte uppdatera hos er först:) Jag ska snart ta en outfit bild till er men ska skriva detta nu:=)


Skolan idag var sådär jag har varit väldigt sur hela dagen konstigt nog. Men annars var det väl okej.


Går till kaninen nu men uppdate sen:D

Av Paula - 13 oktober 2010 07:35

Dra mot skolan nu uppdatering - Efter ha en bra dag:D

  

Av Paula - 13 oktober 2010 07:35

Dra mot skolan nu uppdatering - Efter ha en bra dag:D

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards