Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 31 oktober 2010 21:13

Trött, sova. Mer uppdatering i morgon.

Av Paula - 31 oktober 2010 18:25

WHO?
Vem är i rummet med dig?: Ingen eller kanske en katt.
Vem fick du sms av senast: Sandra
Vem pratade du senast i telefon med? Minns inte...
Vems hus var du i senast?: mitt

Vad sa du senast?Tack för maten
Vem är din favoritsläkting?: Vet inte.
Vem i din skola går dig mest på nerverna?: Ja du...

 


WHERE?

Vart är din pappa?i vardagsrummet

Vart sover du? I min säng

Vart handlar du mest?: Bokia:)
Vart fick du tag på tröjan du har på dig?: Min mammas pjyamas har jag på migxD

Vart åkte du senast bil? på väg he,

Vart i ditt rum är du?:Är inte i mitt rum.
WHAT?
Vad åt du senast?: Fisk

Vad drack du senast?: Citron vatten med kolsytra♥
Vad är det för färg på dina byxor?: Guld typ
Vad gillar du mest med skolan?: Alla lektioner
Vad har du på fötterna?: Svarta strumpor
Vad är din favorit färg?: Blå bl.a
Vad är din favorit hemsida?: Bloggplatsen såklart!

Vad är ditt favorit sko-märke?: Vet inte

Vilken film såg du senast?: The mask
Vad hör du just nu? : Tvn på håll.

WHY?

Varför går du i skolan?: För att få en utbildning

Varför är alla besatta men alchol? Är alla det????
WHEN?

När är din födelsedag?: 19 mats


Vart är din telefon?: på skrivbordet
Vart är din mamma?: I Bad rummet

När köpte du senast nya byxor?: Vet inte! Ullared kanske?
När var senaste gången du tände ett ljus?: Länge sedan
När var du senast i skolan?: 2 dar sen
När träffade du din pappa senast?: Några minuter sen
När duschade du senast?: IDag 
 
HAVE YOU EVER?
1. har du någrakusiner somär söta?: Har bara en tjej kusin.

2. Kört över hastighets gränsen?: Inte kört

3. Målat om ditt rum?: När jag var liten och snart ska jag!:)

4. Dansat framför en spegel?: Ja?
5.Fått hicka?: JA

6. Dumpat någon?: Nej.

7.Stulit pengar ifrån en kompis?: Nej!
8. Hoppat i en bil med folk du just träffat?:Nej!

9.Varit i slagsmål?: Nej.

 10.Smugit ur ditt hus?: Nej.

 11.Haft känslor för någon som inte känt desamma?: Ja

 12. Blivit arresterad?: Nej

13. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?: Ja när jag har gått till kaninen.'

 14.  Varit förälskad i en granne?: Nej. Har bara farmor

15. Sett någon dö?: insekter 

16.  Varit på ett plan?: Ja en gång.
17.Kysst en bild?: nä

 18. Älskar eller saknar någon just nu?: Nej.

Av Paula - 31 oktober 2010 18:18

Har suttit i vår nya soffa och kollat på tv! Den är skön:D ´

Vi åt nyss fisk. I kväll vet jag inte om det händer något. Antagligen inte:)  

Av Paula - 31 oktober 2010 18:14

Japp denna fick jag för 15 kr!

      

Av Paula - 31 oktober 2010 15:02

Ja jag har inte varit hemma så jag har inte kunnat uppdatera. Vi var hos en kompis och sedan åkte vi och köpte en soffa. Låter verkligen som det normalaste man bara gör men mamma hittade en soffa på blocket i morse så vi åkte och tittade på den och köpte den.



Loppisen gick bra och jag visar mitt enda fynd senare.


Nu ska jag kolla lite grejor men vi hörs sen<33

Av Paula - 31 oktober 2010 09:12

Japp! Om en timme åker jag på loppis:=) Det ska bli kul! Loppis fynd ingår i inredningsstilen Shabby chict och sedan tycker jag om och gå runt där. Om det blir några fynd får ni se sen:) Kram och vi hörs sen!  

Av Paula - 30 oktober 2010 20:01

NÖTTER! I en kollosal blandning  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards