Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 29 oktober 2010 14:25

Snart måste jag göra mig i ordning ni får se dagens outfit här nere. En smsblogg kommer upp om jag hinner från discot kram på er och vi hörs kanske sen!"


Vi har bråttom för att halv 5 ska vi vara där och göra i ordning och det slutar kl 22.30 och så måste vi städa på det. Men vi får höras efter det om jag inte är helt slut! Men det ska bli trevligt hej hej!   Syrran prinssesa och jag cowgirl!     


Av Paula - 29 oktober 2010 07:14

Håret fick vara lockigt för annars hade mammma bränt sönder det. Så slitet som det är så tog vi inga risker. Själv tycker jag nu att jag är skit snygg! Haha. Det ska bli så kul idag! Ska även prata om er såklart eller bloggen i allafall! kram och så ses vi senare! kramizz!

Av Paula - 28 oktober 2010 20:31

Snart ska jag väl sova antar jag Men ni får ha en bra kväll i allafall! Ska fixa det sista på morgondagens outfit och sedan sova sött:D

Av Paula - 28 oktober 2010 19:20

Nu sitter jag med inpackning i håret och har just ätit:=) Innan har jag fixat för skoldiscot i morgon:) Vi hade kul;-) Innan det bakade jag chokladbollar till discot. I morgon så har vi ju maskerad på skolan och jag ska överraska med att ha Rakt hår! Så i morgon ser ni självlockiga Paula i rakt hår. Inte helt fel va?;) Det tar väl ungefär en halvtimme att platta kanske lite mer. Vi får se hur resultatet blir men ni förstår nog att det kommer bli dålig uppdate i morgon;(



Kram on er:)

Av Paula - 28 oktober 2010 14:56

Nu är jag hemma igen:) syster yster är med sin kompis Julia så det är väl kul för de:=) Skolan idag var okej. Men i morgon blir det väl roligt och hemskt svåårt! Det är roligt med maskerad grejen men uppgiften vi fick är svårare! Och ni hjälper mig inte!!! Det måste ni! Läs mer om det i inlägget nedanför.;)


Nu blir det väl att hitta på lite mellis! Kram på er<3

Av Paula - 28 oktober 2010 07:10

God morgon!♥

Har precis gjort mig i ordning och försöker hålla mig vaken;)

Snart ger man sig i väg till skolan



Men först tänkte jag berätta om min lärares speciella uppgift tills i morgon som jag behöver hjälp med! Vi ska visa en hemsida på internet och berätta om den i 4 minuter! Jag ska såklart prata om min blogg. Men Vad Ska jag prata om? Jag har faktiskt ingen aning! Hjälp????? Snälla snälla hjälp mig alla som kollar in här!´


Ja det var det hoppas ni kan hjälpa mig!


I kväll ska jag också göra i ordning för discot i morgon det är mycket som händer en fredag:=)

Av Paula - 27 oktober 2010 21:06

God natt alla läsare! I morgon ska jag berätta om en uppgift vi har i skolan tills på fredag (Kan behöva hjälp av er!) Men nu sova trött och i morgon händer det en del grejer:O)

Av Paula - 27 oktober 2010 19:58

Nu har både jag och syrran kommit på en toppenstil tills på fredag:) om ni vill gissa min så är en ledtråd GEEEE Ha:O)


sitter här och bloggar i halva outfiten:)



Gissa?

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards