Paulaas

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Paula - 2 oktober 2010 18:56

  

 vitlöksbröd!

De är så goda. Tillräkligt med vitlök och helt Fantastiska!

  

* Roliga ämnen i skolan.

Man är som deppigast och orkar verkligen inte skolan längre. Men helt plötsligt är det favoritämnet och man får nya krafter.

  

* Husdjur som tröstar dig.

De känner på sig när du är ledsen och vill trösta dig. Varma och gosiga finns de där för en.


  

  

* Dåliga och korta tidningar.

Man får hem nya nummret av en tidning som man verkligen längtat efter och läser den och den är både kort och dålig. Kan förstöra en dag!

  

* En dålig bok.

Huvud personen dör,Dåligt skrivet, folk man gillar bäst lämnas utanför. det är bara några av sakerna som kan förstöra en bra bok.

  

* Personer man bara inte klickar med.

Personer som man verkligen inte gillar från första stund. Att t.ex vara på en fest med de kan vara jobbigt. Folk som man inte Klickar med kan vara jobbigt

:D

Av Paula - 2 oktober 2010 18:21

Just nu sitter jag här med inpackning i håret. Snart kommer sandra också.först blir det lite mat. Gick inte och la mig förut. ska försöka att hålla mig vaken i allafall.


Jag har bytt design på bloggen idag och senare i kväll fixar jag nog headern.


Vi hörs mer om ett tag! Kram!

  

Av Paula - 2 oktober 2010 16:53

Jag åkte hem från johanna ganska snabbt för att både hon och jag var jätte trötta. Jag var så hemskt trött. Men nu har jag legat lite på soffan och mår bättre men jag tror jag ska gå och lägga mig en stund. Jag har ingen energi kvar. Om jag inte får sova í natt eller i morgon går skolan åt helvete på måndag. Nu ska jag sova. God natt vi hörs sen!

Av Paula - 2 oktober 2010 11:22

Nu är frukosten uppäten:( En vecka kvar till en lika god och trevlig frukost. Nu ska jag snart åka till Johanna och vara med henne i några timmar. uppdaterar Kanske någon gång via mobilen om jag hinner. Annars uppdaterar jag när jag kommer hem. Ha en super lördag!


  

  

Av Paula - 2 oktober 2010 11:20

Här kommer dagens outfit!

  

Av Paula - 2 oktober 2010 10:00




Favoriter♥

Av Paula - 2 oktober 2010 09:24

Nu blir det snart den lyxiga lördagsfrukosten! Jag älskar denna tiden på veckan. Hela familjen äter en lyxig frukost och sedan löser vi melodikrysset. En underbar börja på en helg!


   Ser inte riktigt ut såhär men jag lånade bara en bild från Google.





 Hur är era lördags frukostar?

Av Paula - 2 oktober 2010 09:13

Ja jag tänker skriva lite om inpackningen jag köpte igår:D

6 crush pineapple wonder mask tickeld pink.

  

Från google:Det är inte alltid man har tid eller ork till att sitta med en inpackning i 20 minuter för att få resultat. Därför vill jag rekomendera Grazette Crush 6 Pineapple Wonder Mask som har en effektiv verkningstid på 60 sekunder. Det är en krämig glittrande mask som ger oemotståndlig glans och har en härlig doft av ananas. Wonder mask ger en otrolig mjukhet till håret, man känner direkt hur mjukt och lent håret blir och hur lätt det blir att reda ut. Den birar även mer volym till håret utan att det känns tugnt. Den är också stärkande, färgbevarande och innehåller värmeskydd.

Enligt mig: Jag älskade denna! Men frissören som tipsa mig om denna sa att man gärna skulle låta den sitta i ett tag. Sätt i den i fuktigt hår och sätt på en hätta. sen ska man hälst värma den. Använd en hårtork och sedan slå en handuk och låt den sitta i en stund. Använd den 3 dagar i rad första gången sedan en gång i veckan.


Hoppas att ni följer tipset! om ni har provat den skriv gärna vad ni tyckte:D

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards