Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 18 oktober 2010 17:42

Jag har precis kollat på ett program av brottskod och tänkte slänga in ett inlägg nu:D


När jag fick kläder för ett tag sedan så fick jag 3 skinnjackor! 2 svarta och en brun. Jag använde den ena i dag och det kändes lite konstigt i början men sen var det super!:D Jag tog inte kort på den jag använde idag men de två andra får ni dåliga mobilbilder på.         

Jag vet att bilderna är superdåliga men det dyker nog upp skinnjackor de närmsta dagarna nu:D

Av Paula - 18 oktober 2010 14:43

Nu ska jag följa med mamma och Handla mat bl.a:=) Vi hörs såklart när jag kommer hem.


Sakta rullade det framåt. Flickan i framsätet kollade ut genom fönstret och suckade.

Av Paula - 18 oktober 2010 14:24

Jo fantastiskt nog klarade jag mig. Nej då jag har inte ens känt mig trött. Roligaste men dag är att skolans nya kopieringsapparat inte funkade ordentligt så vi slapp matteläxa. Sanna har med sig en kompis hem och mamma jobbar bara till 2 idag så hon är nog hemma strax, Nu kom hon till och med:=D Jag ska nog prata lite med henne nu så vi hörs om ett litet tag!

Av Paula - 18 oktober 2010 07:09

      För andra gången någonsin ska ni få dagens outfit nu:D Jag älskar denna outfit faktiskt så jag är super nöjd:D Tröjan är svart randig jag tror inte det syns men nu vet ni;=)

Katten var tvungen att vara med:) you like my outfit?


Smycken:D   Mitt pärlhalsband:D och nedan ett jätte fint armband. Ringen ska jag ha om jag hittar den:(


Och Sminket:)

Bilden blev sned men ni får vinkla huvudet. Mascara och läppglans.


Nu är det strax dags att fara mot skolan så vi hörs när jag kommer hem:D Håll tummarna så jag inte somnar!

Av Paula - 18 oktober 2010 06:14

Det var ett test eller vad man nu säger jag hittade någonstans

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Vet inte än:P

Vad använder du just nu för skor: Mina tennisskor:)

Favoritfärg på kläder: Blå tror jag

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag

Du pratade med: Min mamma
Du delade en drink med: Ingen
Du gick på bio med: Sandra
Du gick på stan med: Sandra tror jag
Skällde på dig: Jag själv.

Senaste
Låt du hörde:
vet ej

Film du såg: Wallander vålnaden

Mat du åt: Stek och potatis
Kram: Pappa

Puss: Pappa!

Fest: Pjyamas party hos hanna

Känslan: trött
Ilska: Vet inte
Resa: Gotland<3

Glädje: vet inte
Dröm: Vet inte
Boken du läste: Prov boken:D
Personen du träffade: Sandra (utom familjen)
Personen du pratade i telefon med: Sandra

Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort
Gången du var utomhus: När jag gick till bilen
Gången du sov: I går natt
Saken du köpte: Vet inte...

Om dig

Namn: Paula

Ålder: Gissa!:D
Längd: 170 cm

Civilstatus: Singel
Smeknamn: Paulis

Syskon: Sanna
Sysselsättning: bloggen läsa skolan
Dåliga egenskaper: står still i huvudet

Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 40-42  

Av Paula - 18 oktober 2010 05:56

Snart är klockan 6 då jag igentligen ska gå upp. Har precis tagit en dusch och är mycket piggare:) Jag sitter och försöker hitta en mode blogg som har en stil jag gillar. Har snart gått igenom hela bloggtoppen men inte hittat något. Har ni några tips?

  

Strax blir det frukost och sedan är det dags att rota fram något ur garderoben. Jag ska försöka ta på mig något jag kan visa för er. Denna Vecka har jag bara haft min fula men mysiga tröjor som inte är värda att visa. Nu frukost:=)

Av Paula - 18 oktober 2010 04:28

God morgon! Eller inte...

  

Jag har legat vaken sedan 2 kanske och det är INTE populärt. Jag tycker det är bland det jobbigaste som finns att inte kunna sova. Skolan idag kommer inte bli en dans på rosor men jag får ta det. Veckan börjar inte bra...


Men nu ska jag sluta klaga och berätta om gårdagen:=)

Jag var med Sandra och vi kollade på film och lite annat. Sedan åkte jag hem och pluggade till ett prov:( Sen kom pappa hem (Jippi!!!!) han har varit borta och jobbat i nästan en vecka. Då blev det tårta och kollandes på gamla bilder med Farmor och Farfar.


Ett inlägg till hinner nog dyka upp innan jag ska försöka överleva skoldagen utan att somna.

Av Paula - 17 oktober 2010 20:45

Pappa kom hem för ett tag sedan och vi har just födelsedagsfikat med farmor och farfar. Vi hörs i morgon kram!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards