Paulaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paula - 31 augusti 2010 18:13

Hej! Har suttit och kollat på massa ica reklamer men denna är nog bäst!

Titta och njut!

Av Paula - 31 augusti 2010 16:47

Hittade en underbar klänning på jc som kostar 349 kr inget jag kommer köpa men något är det ju:D     


Vad gillar ni denna klänning?

Av Paula - 31 augusti 2010 14:46

Hej! Kom hem från skolan vid 14.20 kanske? Hade matte,Svenska,No och musik idag ganska kul. Jag ska försöka komma på något och blogga om så vi hörs sen

Av Paula - 31 augusti 2010 07:19

God morgon alla 7 sovare! sitter här i min outfit som ni får se när jag kommer hem. Snart ska jag ju trampa iväg mot bussen på min Nya cykel.

 

 

Vädret idag är lite blandat solen skiner just nu och ger ett fint sken men molnen tar nog snart över.

 

 

Vi hörs när jag kommer hem<3 Kramizzar!  

Av Paula - 31 augusti 2010 06:18

God morgon! Tänkte snabbt lägga in lite bilder på cykeln innan jag börjar göra frukost. Den skulle behöva en tvätt men jag orkade faktiskt inte igår.


      

Av Paula - 30 augusti 2010 19:22

Idag blev det många inlägg men hoppas det behagar er! Idag gjorde pappa ordning på en gammal cykel åt mig för min andra cykel var verkligen för liten. Så nu har jag en snygg silvrig cykel som jag sitter och kollar på genom fönstret kanske tar en snabb cykel tur innan Fångarna på fortet börjar.

 

 Måste ju ta kort på nya cykeln också:D Hoppas ni gillar min nya design på bloggen jag är jätte nöjd! Byter snart header men ska få fram några bra bilder innan. Nu tar jag och hoppar upp på cykeln och ger mig iväg. Vi kanske hörs mer sen.

 

Vi hörs när vi hörs!

 

Av Paula - 30 augusti 2010 18:59

detta blev resultatet!



Bästa kändis bloggerskan?
Kissie  
  27.8 %
Blondinbella  
  5.6 %
foki  
  33.3 %
dessie  
  5.6 %
kenza  
  0 %
tyra  
  0 %
Ingen  
  5.6 %
vet ej  
  0 %
alla  
  5.6 %
annan  
  11.1 %
Gillar inte kändis bloggerskor!  
  5.6 %

Totalt har 18 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-07-21 00:07

Grattis Foki! Du vann!

Av Paula - 30 augusti 2010 18:36

Känner mig helt på g idag så jag tänkte slänga in ett till tips idag ett inredningstips!

 

Visst kan man köpa massor med ljuslycktor? Efter ett tag kanske alla börjat likna varandra och då är det inte roligt att ha framme endel och samma hela tiden? Här kommer ett tips på en väldigt enkel ljuslycka och väldigt snygg blir den!

 

vad man behöver:

'* Ett Glas/Liten vas som är genomskinlig.

'* Små sten

'* ett ljus.

 

Man lägger bara ner småsten i glaset/Vasen och lägger ljuset uppe på.

 

Vi plockade massor med små sten på en strand i gotland och de är perfekt till dom här lycktorna.

 

 

 

 

 

       

 

Vad tycker Ni om mina tips?    

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Skapa flashcards