Paulaas

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Paula - 3 oktober 2010 19:25

Hela familjen utom den minsta springer runt och letar. Rotar i lådor och i fickor utom den minsta som sitter vid sin dator. Glädjen som uppstår hos resten av familjen tar inte den minsta inte del av datorn har fångat hennes intresse.


Så lyckliga vart vi när jag hittade mina nycklar men Syrran satt vid datorn:D

Av Paula - 3 oktober 2010 17:11

  

Av Paula - 3 oktober 2010 16:48

Ja jag tänkte lägga ut bilder på mitt rum  nr 1 som är på mitt badrum:D


        

Av Paula - 3 oktober 2010 15:04

jag kom nyss hem. Nu är jag jätte trött och vill bara sova men jag tänker städa mitt rum och min toa. Jag tänker fota det lite också, så ni får se hur jag bor. Ahr inhandlat färg också:D Nu ska mitt rum bli vitt. Fast sannas rum kommer före. Tänkte lägga upp min outfit idag också!

      

Av Paula - 3 oktober 2010 11:52

Hej:D Jag tänkte köra hiss och diss igen men jag döper om det till uppar och nerar i stället:D Kom ihåg att det är MINA åsikter.

  



* Hjälp i kläd-nöden

Man har absolut ingen fantasi på morgonen och vet inte alls vad man ska ha på sig. Så hittar man ett plag man aldrig andvänt eller var så länge sedan att man glömt bort det och det räddar en ur kläd-nöden!



*En ny blogg att läsa.

Man har jätte tråkigt och surfar runt på nätet. Helt plötsligt så hittar man en ny blogg som man blir helt fast i.

  

Att borsta tänderna.

Håll med om att det är så skönt att borsta tänderna? Precis innan man ska gå och lägga sig och känner fräsch i hela munnen.


  

*Populära

Jag måste Nera populära personer i skolan. Det är jobbigt när alla ska vara med just den personen.


* Obekvämt!

När man sitter och väntar på något typ hos frissören på att syrran ska bli klar klippt. Och stolen man sitter i är så obekväm! Man vet inte hur man ska sitta och sitter och vrider på sig hela tiden.


* När det gick dåligt.

Den besvikna känslan man får när det gick dåligt på något. Om ett prov eller bara ett läxförhör gick dåligt och den besvikna känslan kommer. Det måste bara Neras.


Av Paula - 3 oktober 2010 10:50

God morgon!♥


Äntligen fick jag sova en hel natt! Är fortfarande lite trött men det får man ta. Snart ska vi i väg och handla. Färg och tapeter till mitt och Sannas rum. Själv ska jag måla mitt i vitt. Sanna ska ha vitt och någon fondvägg. Så kanske blir en inredningskategori snart? Nu ska jag i allafall duscha innan vi åker. Sen kommer det bilder på mitt rum som det ser ut nu.


  Kolla bara på färgen (från google)  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards