Paulaas

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Paula - 25 oktober 2010 19:22

Just nu sittar jag och går igenom en blogg om min favorit inredningsstil Shabby chic:) Strax Ullared:=) Vi hörs i morgon eller hur???!:D

  

Av Paula - 25 oktober 2010 18:24

Här kommer dagens outfit:)bilden är dålig men det får duga  

Av Paula - 25 oktober 2010 16:59

strax kommer pappa hem tror jag och hämtar Syrran hos en kompis. Vi kommer äta potatisbullar hos farmor sedan blir det ullared på 5:an klocka 20.00

Jag tänkte gå in till farmor och fota lite tror jag sedan läxor:( i morgon blir det nog bara en lektion i skolan. Egentligen ska jag vara hel´ledig men vi ska spela upp vår sång vi skrivit själv på musiken sista timmen och jag kan inte svika min grupp. Men vi hörs sezn kram kram!

JA!

Av Paula - 25 oktober 2010 16:53

Nu är jag avslappnad igen. Jag var nyss och matade kaninen annars har jag kollat på ett läskigt avsnitt av brottskod ätit mellis i form av sallad och sedan så satte jag mig här. Fick också glädjande besked också. Sandra har lov NÄSTA vecka. Hon är lite konstig men bara bättre för det!



Strax kommer nästa inlägg vänta och se:)

Av Paula - 25 oktober 2010 14:39

Hej min räddare i nöden!

idag är jag sur! Först fick jag veta att Sandra har höstlov denna vecka och jag nästa vecka (buhu) och sedan hände det lite saker i skolan. Så nu tänkte jag mysa ner mig med Brottskod för att lugna mig. Hörs när jag är på bättre humör!

Av Paula - 25 oktober 2010 07:23

Vad önskar ni er i julklapp? skriv gärna vad:) Min kommer nog upp efter skolan:)    Kanske lite tidigt att börja tala om julen men det var ju snö för ett par dagar sedan så inte för tidigt i allafall:)

Av Paula - 25 oktober 2010 07:16

Snart väntar skolan på mig:/


På onsdag ska jag till tandläkaren och det är en av sakerna jag VERKLIGEN avskyr! jag kan inte ha den saken man tar kort med i munnen jag får kväljningar. Förra gången var första jag kunde ta kort. Efter en halv milljon tårar. Men jag måste klara det! Lite pepp?


  


denna bild förklarar lite...

Av Paula - 25 oktober 2010 06:08

Jag vet att bloggen kom i andra hand igår. Men jag var ju med Sandra så då brukar den göra det. Men vi hade kul:) Vi gjorde inget specïelt men ändå.


Denna vecka är lite speciel:(

Måndag: Inget skola

tisdag: Sjukhuset

onsdag: tandläkaren (Jag kommer dö där inne!)

torsdag: Skola på dagen. På kvällen fixa inför skoldiscot.

fredag: Skola och skoldisco! (Självklart får ni följa mig och min outfit)

lördag: Helg!

söndag: Helg!

Måndag: HÖSTLOV!


Är nöjd med allt UTOM Tandläkaren! Det är det värsta som finns......

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards