Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 30 juni 2010 08:41

Ja Idag är jag borta hela dagen för att farmors systers man fyller år och då ska vi vara där! jag måste snart göra mig i ordning så vi hörs i kväll!

Av Paula - 29 juni 2010 14:40

Idag fyller min farmor år så i kväll blir det middag någonstans! Själv klart kommer bilder och sådant eftermiddagen. kram kram kram

Av Paula - 29 juni 2010 07:37

Hej då! Nu ska jag snart dra och plocka jordgubbar! Kram kram kram<3333333333

Av Paula - 29 juni 2010 06:40

Godmorgon! Sandra är ju fortfarande här idag! :) Igår så åkte vi och badade på kvällen! Jätte skönt! Idag så ska jag och Sandra plocka jordgubbar med farmor! Kul men ändå inte. Nu är det snart frukost men vi hörs sen!<333

Av Paula - 28 juni 2010 15:51

detta är min kompis som sjunger! Kanske inte den bästa kvalliten på kameran på någon av videorna. så det blir inte så bra med sången men ändå!

Av Paula - 28 juni 2010 15:41

hej hej! Vi var och shoppade lite på Ö&B Idag sen har jag bara läst m.m Snart kommer värdens bästa Sandra hit! Och vi ska ha en trevlig Eftermiddag/Kväll! Nu håller jag på att lyssna på Sommarnatt med Snowstorm! Såå bra!


Perfekt låt för sommaren!

Av Paula - 28 juni 2010 08:15

Hej igen! Jag tänkte visa hur jag gjorde sminkningen till midsommar afton och den jag har idag!


Midsommar sminkningen:'

  ¨

1. Ta en vitglittrig ögonskugga över hela ögonlocket och nästan helt upp mot brynet.Som Underlag

2.   Ta en guldig ögonskugga på den vita täck helt!

3.Ta en lite mörkare guldig,brun. Ta inte mycket!

4.Ha på mascara! Jag använder svart.



Idag har jag denna!

Det blev för mycket ska ta bort lite men i alla fall.

1.Grunda med en vitglittig ögonskugga som grund. på hela ögonlocket

2. Ta en Ljusblå ögonskugga över hela ögonlocket och lite upp mot brynet!

3.Ha på mascara


Så Hoppas ni blev nöjda!     

Av Paula - 28 juni 2010 07:30

God morgon!<3  Idag ska jag följa med Sanna och Mamma till örebro och shoppa lite på Ö&B. Sen så vet jag inte vad jag ska göra..:) Nu har jag nyss ätit frukost och nu ska jag göra mig i ordning! Hej då<3 Kramar!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards