Paulaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Paula - 31 mars 2010 19:35

Ja är Jätte trött just nu! PÅ Söndag åker vi till sälen och stannar tills torsdag så det blir nog inget bloggande då Sorry! Jag orkar inte blogga mer just nu så ha det så bra!




/ Paulis<3

Av Paula - 30 mars 2010 07:30

Godmorgon. JAg är ledsen att jag inte har skrivit=/ Har inte haft någon lust har inte varit specielt glad Ska försöka skriva mer sen Hej då!






/ Paulis<3

Av Paula - 28 mars 2010 14:44

God eftermiddag! Det verkar som spa dagen snart är slut det är typ bara naglarna Kvar=) Men mycket kul har vi gjort Ansiktsmask ,fotbad mm!

Sandra är nu  och Duschar ur hårinpacknigen så sitter här och Bloggar lite=) Bilder från Spa-Dagen kommer senare idag kanske i morgon =/ Men nu ska vi äta så Hej då



/ Paulis<3

Av Paula - 27 mars 2010 23:45

Ja på brottskod:försvunnen!!!!!!!!!!! Det slutade Ju med Att Sam och Brian krockade! Hur kan man bara! Och nästa Lördag är det Inget För Påskafton Jag kommer dö av Längtan av att se!


men just nu är jag Jätte arg!!! Hur kan man bara sluta så?  Tänk om dom skadar sig as mycket Bryr mig inte om Brian men Samantha?  Hate it now!!!



/ Paulis<3

Av Paula - 27 mars 2010 18:25

Hej! Nu sittar Sandra Bredvid mig<3 vi har nyss varit och kollat på Lammen<3 Nu sitter våra föräldrar och Spelar ett kortspel som heter köp=) Haha Vi är data nördar Jag, Sandra och Sanna (syrran) Sitter vid varsin dator i vårat vardagsrum Hahah! Knäppa vixD Sanna sitter och Chattar med Någon och Jag och Sandra bloggar=) Sandras blogg är Sandrii.bloggplatsen.se Besök den!!!! Vi sitter här och tänker på vad vi ska skriva i allafall jag=) Sandra laddar upp Massa bilder Hihi!

       Haha Två bilder på mig i samma tröja på olika dagar Hahahaahahahahahahahahhahahaha


Glöm nu inte att besöka Sandras blogg=)



/ Paulis<3




Av Paula - 27 mars 2010 16:06

God eftermiddag! Nu ska jag snart åka och Handla mat tills i Kväll när sandra Kommer     <----------- Sandra=)  Blir jätte kul Ska Tvinga henne att Kolla på Brottskod:försvunnen Det är så bra älskar det programet!


Blir nog massa bilder i kväll Sandra och jag blir nog lite väl galnaxD






Av Paula - 27 mars 2010 14:14

Hej nu kommer lite kläder jag har hittat som jag tycker är snygga =)


     75 kr


   399 kr


Hittade inte så mycket mer   



/ Paulis<3



Av Paula - 27 mars 2010 13:40

Ja här kommer receptet.

Popovers 10 st.


du behöver:                                           

2 dl Vetemjöl

 tsk bakpulver

Ungefär ½ Tsk salt

2½ dl Mjölk

2 ägg

flytande margarin (för att smörja formen)


1.sätt på ungnen på 250 grader

2.Blanda mjöl,bakpulver och salt i en skål

3.vispa ner mjölken och äggen

4.smörj muffinsformen med margarin

5.fyll formarna till 2/3 med smet.

6.Grädda mitt i ungnen i ca 10 min

7.servera med bär elr sylt



Mums! Där har ni receptet Kul kul! Nu ska jag kolla på ellos.se Hej då!


/ Paulis<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards