Paulaas

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Paula - 30 oktober 2010 20:01

NÖTTER! I en kollosal blandning  

Av Paula - 30 oktober 2010 19:56

Ja Sandra med familj kommer! Haha:DVi hörs sen<3

?

Av Paula - 30 oktober 2010 18:54

I kväll blir en hemma kväll. Känns konstigt efter som vi alltid brukar träffa Sandra med familj. Men det blir nog super ändå. Kommer göra i ordning några inlägg tills i morgon till er men ni får klara er på ointressanta idag! Vad ska ni göra i kväll?

Av Paula - 30 oktober 2010 15:53

Nu har jag nyss ätit mat och ska strax gå till kaninen och ge henne lite mat. Sedan ska jag se om jag kan hitta på ett roligt inlägg till er... Vi får se om jag har några sådana på lut, Kanske, Kanske inte. Men nu ska jag lyfta mig ur stolen och gå ut!

Av Paula - 30 oktober 2010 14:26

Glädje tårar har jag fått idag. Mini är hemma. Precis när vi skulle åka så kom pappa med honom i famnen och både jag och mamma började gråta. Jag är nog den som har saknat honom minst. Jag älskade Mini men tappade snabbt tron att han skulle komma hem. Nu är han hemma igen men det kanske inte vara sålänge. Han har varit borta sen i maj och nu hittade vi honom. Vi är nog helt säkra på att det är han. Han har några skador men inte specielt farliga. Nu ser jag att han småslåss med Sally men de har ju aldrig träffas förut. Jag uppdaterar senare ska bara smälta detta först.


Av Paula - 30 oktober 2010 11:00

Strax ska jag dra till våra förra grannar och kolla efter vår katt som försvann för ett tag sedan lilla Mini ska vi se om han är där. Vi har fått höra ganska länge att han har gått där omkring men nu ska vi kolla ordentligt. Vi hörs när jag är tillbaka!

Av Paula - 30 oktober 2010 09:32

Var helt slut igår och gick och la mig direkt när jag kom hem. Kvällen var okej och när alla avdrag hade gjorts så hade vi känta 5000 kr! Det tycker jag är bra:=) Idag hoppas jag det blir en fin dag så jag kan göra lite var jag vill. Nu ska jag strax lösa melodikrysset och sedan kommer jag uppdatera er med lite roliga inlägg!  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards