Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 27 oktober 2010 16:55

Nu står en äppelkaka i ungnen och gottar till sig. Vid 6 är det mat hos farmor så jag tänkte göra efterrätten:)




 Kom igen ni måste skriva vad ni skulle klä ut er till!;)

Av Paula - 27 oktober 2010 14:47

japp på fredag har min skola kommit på en lite speciel sak. De ska ha typ som maskerad:) Alla som vill får klä ut sig på fredag och har chans att vinna ett pris!(Hemligt) Jag hoppas såklart jag vinner men jag har en liten idé jag kan ha på mig men vad skulle NI ha på er? Berätta!!! Snälla?


Tandläkar besöket gick ok men jag är ändå glad att det är om 2 år nästa gång:)

Av Paula - 27 oktober 2010 10:51

nu är det klart lite tårar och några försök men det gick! Nu back to school see u later;-)

 
Av Paula - 27 oktober 2010 07:33

vi hörs sedan om jag överlever! kram!

Av Paula - 26 oktober 2010 19:52

Nyss hemkommen från Ungdomsgården. Det var jätte kul och träffade ett par kompisar som är ett år äldre en mig och går i en annan skola. :D


Hoppas ni får en bra kväll för det blir nog inga fler inlägg.

Av Paula - 26 oktober 2010 14:49

Nu är jag hemma igen:) Det har gått super och jag kom fram till skolan. Tyvärr så gick det åt Helvete när ´jag skulle sjunga upp i dag. De andra i gruppen var bra men det gick hemskt för mig. Jag sjöng alldels hemsk och spelade fel på Gitarren. Senare blir det Úngdomsgården i allafall. Något att se fram i mot. Men först läxor och lite annat :(




Vi hörs väl senare iallafall!

Av Paula - 26 oktober 2010 08:01

jag åker till skolan efter besöket i allafall alla lektioner hoppas jag hinner med boklånet.:) Jag åker väl om en stund. Ha en toppen dag:) Kanske slänger upp en mobilblogg senare?:) Vänta och se!

Av Paula - 25 oktober 2010 19:22

Just nu sittar jag och går igenom en blogg om min favorit inredningsstil Shabby chic:) Strax Ullared:=) Vi hörs i morgon eller hur???!:D

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards