Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 21 oktober 2010 16:53

Här kommer dagens outfit

  

Av Paula - 21 oktober 2010 07:07

  

* Roligt

När skolan hittar på något roligt istället för lektioner. En utflykt eller bara att det kommer dit någon att uppträder eller annat.´.





  

* Burr.... AJ!

När man duschar när man fryser och bränner fötterna. HEMSKT!

Av Paula - 21 oktober 2010 06:24

God morgon!!☻

Har precis duschat och strax blir det frukost:)


Jag vet att uppdateringen igår är verkligen att klaga på men jag lovar att vara bättre idag. Igår så skrev jag nästan hela tiden sen jag kom hem från skolan. Jag skriver en ny bok/berättelse om mord. Jag mördar min svenskalärare faktiskt (hon sa att den mördade skulle heta som hon men hon är bra att mörda) Annars gjorde jag inte mycket


Idag blir det skola syslöjd men bara i 50 minuter för sedan ska vi kolla på någon musikal/teater 3:orna skulle spela upp.


Nu blir det stekt ägg och skinka till frukost:)

Av Paula - 20 oktober 2010 17:25

Nu har jag skrivit väldigt mycket:) Berättelsen handlar om Pernilla 40 år blir mördadad och så vidare. Skolan idag var okej. Men just nu är jag jätte trött. Det kommer bli väldigt dålig uppdatering men ni får ta det idag.

  

;/

Av Paula - 20 oktober 2010 15:37

Sitter och skriver på en berättelse uppdate= Dålig!

Av Paula - 20 oktober 2010 07:10

Just nu sitter jag och kollar på någon interjuv med Camilla Läckberg och Leif GW Persson "Konsten att skriva deckare" Fast jag har bytt program lite nu:D Strax skola! Vi hörs!

Av Paula - 20 oktober 2010 06:27

God morgon!

Har nyss duschat och ska snart äta frukost. Men jag tänkte visa att jag lever.



Uppslagen i knät. Flickan i badrocken tittar ner och läser.


Av Paula - 19 oktober 2010 20:47

Det var jätte kul ikväll:D Tack alla som var där;) Jag,B,K och F spelade biljard och pingis. Jag är hemskt dålig på både och jag skrattade nog mest när jag hela tiden slog pingis bollen lite för hårt. Sköt upp en boll på lampan som F fick hämta ner:D F och K är nog bäst men B kommer inte långt efter bara jag är så hemskt hemskt hemskt dålig! Haha:D


Biljarden gick dåligt den med men ju sämre det går detså roligare hade jag!


Nu blir det dags att sova strax:D kram och Godnatt Readers!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards