Paulaas

Alla inlägg under april 2010

Av Paula - 30 april 2010 19:28

ja Blir med Tvingad=(=(=( Jaja Jag överlver ska snart äta lite men precis nyss kollar jag på Cocoo.se s Smycken Vill ha armbandet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Snart så beroende att jag köper det visst är det snyggt? Vitt skin och man kan justera det så mycket man vill=) Såå Snyggt och passar till bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love er!!!!!!!!!!!!!! Ha en bra kväll Blir ett par bilder i kväll antagligen!

Kramiz


     

Av Paula - 30 april 2010 16:55

Ja är du bloggare? Då skulle du kunna köpa detta armband från cocoo.se



Den är riktigt snygg! Skulle vilja ha det men tyvärr är jag inte specielt Rik eller Så Har inte mycket pengar tillgängliga=( Detta kostar 195 Kr Länk här!    http://www.cocoo.se/web/article.asp?artID=7990



Kanske man skulle slå till?


  

Av Paula - 30 april 2010 15:52

Har nyss bakat en Sockerkaka och Bacon och Hans Tjej är här=) Den blev jätte god! Nu sitter jag vid datorn och tycker synd om mig själv=(  Mini ( Min dumma katt) Rev hål i mitt skin! Det gör ont! Vi Kanske ska äta  Frukt och bär doppade i choklad i kväll=)=) MUMS!

   

Ha det gott nu! Ska städa mitt rum *Suck!* Plockar nog bara lite...



Krami<


        

Av Paula - 30 april 2010 09:51

Ja jag tänkte  ta en Promenad nu! Jag ska Gå med Alice min sötis! Värdens sötaste hund! Jag ska gå till kaninen samtidigt också! Pappa Och Sanna kollar tv.


Dagens stil:

           En avslappnad Stil idag! Halsbandet är mitt favorithalsband som jag hittade idag! Älskar det verkligen! Nej nu ska jag ut och gå Vi ses!



  

Av Paula - 30 april 2010 08:51

Ja Nyss åt jag frukost det blev Gröt och Smotthie! Gott! Försöker komma på något att baka... Vill Baka Cupcakes Men har ingen Choklad och Philadellfia ost (Stavning?) Synd synd! Får se om jag hittar något!      Gröt och Smotthie! MUMS!



Hoppas ni får det bra! Love!


  



Av Paula - 30 april 2010 07:42

Ja det är fredag!!! Älskar Fredagar=) Hela helgen framför en=) Men jag vet inte vad jag ska göra idag Ska kanske baka något?...Hm... Just nu läser jag Fokis blogg hon äger! Hon skriver så bra! =)=)=)



Dagens Låt:

http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo


Älskar filmen Dirty dancing och Pretty Women! Vilken är er Favoritfilm?


Nu ska jag kolla efter något gott att baka idag Kram!


  

Av Paula - 30 april 2010 06:36

God morgon! gick nyss upp när man ska vara hemma så glömmer man att stänga av alarmet på 06.00? I allafall Jag =( Ja jag ska vara hemma idag tråkigt nog på läs-dagen som är jätte kul vi läser hela dagen=) Men men! Skönt att vara hemma i alla fall. I dag blir det nog inte mycket gjort Dator,Tv och Film=) Sköön dag! Ha det bra!





  

Av Paula - 29 april 2010 20:16

Sitter här och gör roliga texter till bloggen=)=)=)         Ser Ni vad det står dålig kvallite!



/  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards