Paulaas

Alla inlägg under december 2010

Av Paula - 31 december 2010 11:56

Som ni har märkt har jag inte kommit tillbaka. Och jag kommer antagligen inte göra det heller. Men jag måste önska er gott nytt år i allafall.


2011 står för dörren och nya utmaningar synas i horisonten. Men ingen vet väl vad?



Ha ett bra liv och en bra kväll!


Paula

Av Paula - 9 december 2010 17:56

Nu skriver jag sista inlägget.


Jag slutar bloggen. Jag har ett beroende av den. Jag mår allmänt dåligt när jag inte bloggar 7 inlägg per/dag. Jag kommer falla tillbaka det vet jag. Men jag ska bara bry mig om mig själv ett tag. Jag kommer antagligen tillbaka snart. Om ni vill mig något kan ni komentera. Jag kommer titta inhär då och då och kolla efter komentarer. 


Vi hörs nog efter jul. Dygnet har inte tillräckligt många timmar för att blogga just nu¨.



Hej då............ eller på återssende kanske.

Av Paula - 9 december 2010 06:22

Jag lägger ner min julkalender och kanske bloggen. Jag klarar nog inte av att ha den mer.

Av Paula - 8 december 2010 19:26

[] Du har fler än 10 nagellack.
[] Du har en parfym som kostar mer än 500 kr.
[X] Du Du har minst 5 klädesplagg du inte använder.
[] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[X] Du brukar gå runt i stan med din mamma.
[] Du har haft många rosa saker i ditt rum.
[] Du har färgat håret.
[] Du har slingrat håret.
[X] Du har alltid din mobil med dig.
[] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[] Du älskar att gå till frisören.
[] Du solar hellre än att bada.
Totalt :2 ?
ÄLSKAR :
[] Skor
[] Färgen rosa
[] Shopping
[] Dekorationer
[] Speglar
[x] Skolan
[] Delfiner
[] Disney filmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[] Mjukisdjur
Totalt : 3

DU SHOPPAR/SHOPPAT PÅ :
[]MQ
[] JC
[] Victoria's secret
[] H&M
[] Gul&blå
[] New Yorker
[] Gina Tricot
[] NK
[] Top Gun
[] Top shop
[] Triumph
[] City girl
[] Colosseum
[] Sisters
[] Gina Tricot
Totalt : 0

DU SÄGER OFTA:
[] Whatever
[] Oh my god
[] Vet inte
[] Cutie
[] Hot
[] Visst
[] Säkert
[] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt : ?
0
DU LÄSER :
[] Frida
[] Cosmopolitan
[] Glamour
[] Elle
[] Teen Vouge
[] Bravo
[] Solo
[] Wendy
[] Bravo girl
[] Star flash
Totalt :0

DU GILLAR DESSA FILMER :
[] Smekmånad
[] Eva och Adam
x] Freaky friday
[] Ciao Bella
[x] Mean girls
[] Sweet home alabalma
[] Where the heart is
[] Just my luck
[] John Tucker must die
[] The holiday
[] Girls united
[] How to lose a guy in 10 days
[] The hot chick
[] My girl
Totalt : 2

DU BRUKAR KOLLA PÅ :
[] Lost
[] Top model
[] Projekt Runway
[] Desperate Housewives
[] The simple life
[] Men in trees
[] Gossip girl
[] Grey's Anatomy
[] The OC
[] Laguna Beach/The Hills
[] Nip/Tuck
] Gilmore Girls
[] One three hill
[ ] Heroes
Totalt : 0
DU TYCKER ÄR BRA :
[] Paris Hilton
[] Jessica Simpson
[] Mariah Carey
[] J-Lo
[] Britney Spears
[] Beyonce Knowles
[] Christina Aguilera
[] Hillary Duff
[] Linsay Lohan
[] Gwen Stefany
[] Miley cyrus
[X ] Selena Gomez
Totalt : 1

Total poäng :8
(Får du : 0-30 mer pojke än tjej, opps!)
Får du : 30-40 pojkaktig tjej.
Får du : 40-50 rätt så tjejig.
Får du : 50-80 du är riktigt flickig!
Får du : 80-100 du är en tjej!

Av Paula - 8 december 2010 16:32

Tillbaka! fika var super:) Farmors syster och hennes man var med. Men mätt blev man. Kakor,te utan socker (inte gott),Tårta,Mackor och kex. Mums<3

Av Paula - 8 december 2010 14:40

Hej hej:D


Skolan var helt okej idag. Spex övning och vanliga lektioner.


Men snart ska jag sätta mig vid ett fika bord! Farfar fyller år idag så då blir det fika:D Inte helt fel...

o

Av Paula - 8 december 2010 06:32

God morgon!<3


Har nyss duschat och strax är det frukost. Annars idag ska vi träna för julspexet:D Men vi hörs efter skolan?

jaa

Av Paula - 7 december 2010 19:32

Jag har ätit pytt i panna nyss. Strax börjar tv-tiden. Kanske inte kollar idag vem vet. Jag vet att bloggningen är underall kretik. Men ni får stå ut tills lusten kommer tillbaka!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards