Paulaas

Alla inlägg under november 2010

uD

Av Paula - 30 november 2010 21:07

Sova nu godnatt

Av Paula - 30 november 2010 19:45

       I morgon börjar själva jul månaden. Julkalendrar och julpynt. Härlig tid:) Julen tycker jag är bättre än alla andra högtider. Allt är bara så mysigt.


Av Paula - 30 november 2010 19:20

Japp på måndag händer en super kul grej:D Jag ska åka till Ullared! Det är fantastiskt att vara där. Superbilligt och superbra! Det ska bli kul att se det blågula varuhuset igen. Var där för snart ett år sedan. Vi var där 2 dagar före julafton.



  


Av Paula - 30 november 2010 18:51

Snart är det dags för mat:D


Makaroner och faluvkorv;)



Sen blir det att kolla på vem tror du att du är kl 20.00



Det handlar om kändisar som söker i sina rötter. mycket intressant!



  

:D

Av Paula - 30 november 2010 16:55

Nu har jag nästan städat klart:D


Visst känns det som om klockan vore typ 9? Eller det kanske bara är jag som tycker?



Oj glömde att jag skrev;)

Av Paula - 30 november 2010 16:16

Nej då:D Jag har hjälpt till att städa syrrans rum. Hon ska äntligen flytta in dit igen. De har målat om hennes rum förstår ni. Hon har bott inne i mitt rum senaste tiden. Men nu ska jag tydligen städa mitt rum:/ Jaja vi hörs sen<333

Av Paula - 30 november 2010 07:16

Jag tänker ha en julkalender på min blogg under December månad:D Kommer ha lite tips,Julsånger m.m.m


Har ni något ni vill ha med i kalendern så komentera det!


Kommer även kanske att lägga ut en video där jag själv sjunger. Låter det dumt?


I morgon är det ju redan 1 December! Då börjar alla kalendrar (Även min) Den på tv verkar inte vara bra, eller den på radion. Det var bättre förr. Har boxar med lite olika kalendrar. Trolltider och Sunesjul är nog bäst.


I varje inlägg kommer jag också skriva vad jag inte kan klara mig utan på julen. Det ska bli så spännande att göra det. :D

    

Av Paula - 30 november 2010 07:13

God morgon!¨


Jag har varit VÄRLDENS värsta bloggare senaste tiden! Men nu ska det bli ändring på det! 7/Inlägg dag ungefär.




Följ mig nu:D

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards