Paulaas

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Paula - 8 oktober 2010 22:10

GOD NATT!

Av Paula - 8 oktober 2010 18:03

  

Bubblor!

En nyöppnad flaska kolsyrat vatten är underbart!


Roliga lektioner

Har man en rolig och fantasifull lärare så är alla lektioner kul!


Favorit maten på fredagen

Kan fredagen bli dålig när favoritmaten lagas?


Kompis helg

Hur kul är det inte att ha en helg med en kompis man inte träffar i veckorna?


  

Inga bubblor...

Finns det något värre än avslaget kolsyrat vatten? Tveksamt!


Regnig höst

Hösten kan vara underbar bara det INTE regnar!


Tråkigt helg

Att bara sitta och ha tråkigt en hel helg går verkligen inte att uppa:/

Av Paula - 8 oktober 2010 16:51

Ja nu har jag haft mitt hemmaspa. Det var skönt faktiskt. I kväll blir det Tacos och bara mysa framför tvn med familjen. :D En skön och mysig kväll vad ska ni göra ikväll? Berätta!


  

Av Paula - 8 oktober 2010 16:23

Här kommer dages outfit:D

    

Av Paula - 8 oktober 2010 14:16

Äntligen börjar fredagen på riktigt! Jag tänkte använda denna fredag till att ta hand om mig själv så nu tänkte jag njuta av ett fotbad och kanske en andsiktsmask. Vi hörs om ett litet tag:D


Av Paula - 8 oktober 2010 07:26

   Ja nu är det snart dags att fara mot skolan.

Hittade en gammal bild på mig och en av kattungarna vi hade i våras<3

Av Paula - 8 oktober 2010 06:09

Ja nu är det äntligen fredag! Just nu sitter jag och kollar på Kenza&Tyra show. Det är jätte bra när de uppfyller drömmar. Idag blir det skola såklart  och det är idrott, svenska,no,livskunskap m.m Ha en super fredag ni med:=

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards