Paulaas

Alla inlägg under maj 2010

Av Paula - 28 maj 2010 06:16

Godmorgon! Musikalen Var HUr BRA SOM HÄLST! Den var såå bra! Idag blir det inte mycket att göra bara typ Skolan;) Men det är ganska skönt det med! Jag kommer väl läsa i boken jag älskar typ eller dom andra i serien Älskade jag! Nu måste jag plugga engelska hej då! kramar!

Av Paula - 27 maj 2010 15:16

Kom hem från skolan fär någon timme sen gick direkt till Engelskan oc började tragla. Jag måste göra mat innan vi åker=) Sen Är det dags! Haha! Musikalen<3 Men jag måste dra sorry=( KRAMAR

Av Paula - 27 maj 2010 06:18

Godmorgon! Igår var vi och shoppade jag köpte present till mamma och NYA SKOR! I like! Idag är det skola! I går fick jag låna två böcker av min lärare läste ut den ena och den hade 318 sidor! Sen läste jag ut en bok som jag köpte på marieberg!       Visst är dom Snygga?!<3 När jag kommer hem i dag blir det antagligen Engelska när jag kommer hem, Har inte tränat något tills i morgon.   Nu är jag hungrig! Hoppas ni får en bra dag! Skriver minst ett inlägg till innan vi åker och kanske ett på timer! Kram!

Av Paula - 26 maj 2010 16:28

Har suttit och tränat låtar till skolavslutningen Inte roligt faktiskt! Nu ska vi åka Shoppa lite ses snart! kramiz  

Av Paula - 26 maj 2010 14:59

Hello! Kom ganska nyss hem från skolan=) sitter just nu och äter glass med kakao och socker! Värdens mumsigaste mellis! När mamma kommer hem ska vi åka och handla bl.a till Morsdag på söndag! Kul kul! Detta blir inte ett långt inlägg har fasnat i en bok... Skriver mer senare kram!



Av Paula - 26 maj 2010 11:15

Hello! Jag bloggar på morgonen och skriver om dagen! Just nu har vi lunch hoppas det är något gott! Ha en bra dag!<33333333333333333

Av Paula - 26 maj 2010 07:28

Skola idag! Vi börjar med tråkigt No biologi! Tror det är det värsta ämnet! När jag höll på att göra mig i ordning så ringde Sandra vi pratade en stund jätte kul! Hon påminde mig också om att jag ska på Musikal i morgon! Sandras "Skola" Ska Ha musikalen och det är Sound of music! JAg hoppas den blir bra=) Sandra ska sköta redån!<3 Det är svenska musikalen så det blir bra<3333 Jag ska givetvis blogga om den efter igår kväll! Nej nu ska jag surfa runt lite Ha det bra!


   Stora Kramar!

Av Paula - 26 maj 2010 06:09

Jag har en liten överraskning till er Läsare! Blir ni nyfikna nu? Då ska jag väl säga! Min Bästa Kompis Sandra (Sandrii.bloggplatsen.se) Ska gäst blogga här på lördag! Söta Sandrii ska skriva om sitt liv på lördag m.m Om ni vill följa mitt liv också på lördag så gå in på Sandras blogg!


  Sandrii<3'



God morgon!

Gick upp 6:00 idag som vanligt! Vädret här är Hemskt! Regn och bara regn! Och det ska det göra HELA Veckan! Jag och Sandra som ville bada i helgen. Skolan idag Inte något specielt vad jag vet, Inte den roligaste dagen men men! Hu ska jag surfa runt lite! Herrå!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards