Paulaas

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Paula - 1 oktober 2010 22:19

Jag ska snart gå och sova. Jag har inte sovit ordentligt på en vecka och det börjar kännas nu. Hår inpackningen var super ska skriva mer om den i morgon. Ska antagligen vara med en kompis då också! kram och God natt!

Av Paula - 1 oktober 2010 19:27

Här kommer en rolig bild på mig:D

  

Av Paula - 1 oktober 2010 18:35

Är det bara jag som tycker han är riktigt snygg? Kollade just på honom i repris på Dansfeber. Jag gillade inte att han rakade av mustachen men sådant får man väl ta?:D Kände bara helt plötsligt för det:)


  

Av Paula - 1 oktober 2010 18:08

Hej! kom nyss hem från frissan:) Mamma klippte ju sig och det blev bra. Fick även en inpackning som jag strax ska gå och testa. Har någon av er använt denna? Skriv i såfall vad ni tyckte om den! Snart blir det varm smörgåstårta och kanske något på tv. Mysig kväll hemma:D  


Av Paula - 1 oktober 2010 15:01

Hej! Skolan var helt okej idag. Snart ska jag följa med mamma för hon ska klippa sig. Lägger in bilderna På mammas hår nu:D


Bilden är väldigt dålig men ger bättre sen:D  

Av Paula - 1 oktober 2010 07:12

Hej! Idag så är det ju den första oktober och enligt mig är det den första "riktiga" höstdagen.. Höst med Dimmiga mornar,Höstlöv i höstens färger och  kallt väder. Svenska,Livs,No, är några av ämnerna idag. Men nu måste jag snart rusa! Vi hörs när vi hörs!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards