Paulaas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 19 oktober 2010 16:35

Har precis tagit på mig dagens andra outfit har inte tagit kort på den än så ni får se den sen. Strax drar jag mig mot ug (Ungdomsgården) men tänkte säga hejdå till er först:D

Hej då på er och ha en bra kväll:D

   <------------- Söt va???:D

:D

Av Paula - 19 oktober 2010 15:45

Snart ska jag åka på ungdomsgården precis som förra veckan:D Då blir ju uppdateringen lägre eftersom jag är där men jag vet att ni klarar er. Men vi hörs kanske innan ska dit klockan 17.00:D




<3


  

Av Paula - 19 oktober 2010 14:55

Hej! Kom precis nästan hem från skolan. Men detta blir kort uppdate för nu väntar läxorna:( Engelska & Prov iu första hand!

Av Paula - 19 oktober 2010 07:32

Ja nu börjar det bli dags att dra sig till skolan:) IDag blir det boklån och jag ska få låna en bok av min favoritförfattare Camilla Läckberg!:D Förra veckan glömde hon ta med den men förhoppningsvis inte denna vecka. Sedan ska vi väl forska om vad vi vill kanske. Jag forskar om en författare gissa vilken?


Annars så ska vi planera till en sak som ni får veta när jag kommer hem!


Vi hörs efter:D

Av Paula - 19 oktober 2010 07:03

Här kommer en Skinnjacka-outfit:D Jag bestämde att ha denna outfit igår när jag såg en bloggerska ha en liknande.    

Ute outfit



 

Inne outfit:D     

Av Paula - 19 oktober 2010 06:19

God morgon!♥

Fick sova hela natten i natt som tur var. Har precis duschat och snart ska jag´äta frukost. Skolan idag blir väl som vanligt. Några vanliga lektioner bara.


Outfiten kommer sen:) Hörs om en liten stund!  

Av Paula - 18 oktober 2010 21:10

God natt alla läsare! Vi hörs i morgon my friends!

Av Paula - 18 oktober 2010 18:40

Jag har ingenting att ha på mig i morgon:O Det kanske inte är jätte farligt men jag tänkte ändå fråga hur skulle du matcha en skinnjacka?

 

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards