Paulaas

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Paula - 4 oktober 2010 19:22

Hej:D Jag har skaffat en bloggmail som ni får mejla om ni vill något:D


Paulis@home.se Är det bara att Maila:D


Nu ska jag mejla min engelska lärare om min förlorde läxboken:(

Av Paula - 4 oktober 2010 18:05

Hej alla som kollar in på min blogg:D Sitter här med Sandra och hon ska snart åka hem:( Vi var nästan hemma när vi var tvungen att vända efter som jag hade tappat alla saker nästan i min väska. Hittade nästan allt utom min Engelska läxa hm... Inte precis bra...


Snart ska jag följa sandra hem:(

Av Paula - 4 oktober 2010 07:07

God morgon!♥


Jag somnade om efter jag hade stängt av klockan så tur att mamma väckte mig!Skola idag som vanligt sedan ska jag vara med Sandra. Så inlägg kommer nog i kväll:D Bl.a Mitt rum del 2. Kanske lägger upp ett inlägg sedan,Sandra har ju också blogg så hon kanske vill uppdatera? :)


Söta Sally:D  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards