Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 18 juni 2010 18:53

Ja idag gjorde jag kroppkakor med farmor som vi ska äta till kvällsmat! Mums! Nu är hon och hämtar syrran som var med en kompis:) Idag håll jag på med städningen som ni vet det gick bra :) Nej nu ska jag snart äta! Kramar på er! Nu blir det kroppkakor för hela tallricken Haha :)


Bilden är inte min!


Massa kroppkakor! MUMS!  

Av Paula - 18 juni 2010 15:52

hej hej! Jag håller på och städar frivilligt nästan hela nedervåningen! Har damsugit och torkat golv gjort rent speglar och handfat i badrummet. Jag ska snart fortsätta städa damsuga vardagsrummet göra ordning i köket m.m Vill ju att det ska vara fint när mamma och Pappa kommer hem i natt!<3 nu ska jag vänt apå att golvet ska torka samtidigt som jag damsuger här i vardagsrummer kramar!

Av Paula - 18 juni 2010 11:47

Ja har varit inne hos farmor och gjort kroppkakor! eller börja på för nu måste potatisen och fläsket svalna! Det är roligt att göra! Nu ska jag bara kolla lite på tv och vänta på maten!<3 Óch mysa med min lilla katt mini!    Bild på min hund Alice och katten Mini!  

Av Paula - 18 juni 2010 09:07

en webb cam bild till er! Helt knäpp  blev den!


Vädret är fortfarande så dåligt som det kan vara nästan!  Jag tänkte på vad jag ska göra idag och kom fram till att jag ska sitta och radera bilder på datorn som snart är full och typ sätta på en film i bakrunden. En Ganska tråkig dag men det är ju vädrets fel! Vad jag håller på att tjata om vädret finns att äta till frukost!<3 Kram kraaam Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Av Paula - 18 juni 2010 08:38

Ja nu tänkte jag berätta om chokladen Marabou med polka! Den smakar mer choklad en polka och jag tycker chokladen tar över för mycket! men annars tycker jag att den är faktiskt god :) Pröva den! (Bildtagen från google)



Kramar!!!

Av Paula - 18 juni 2010 08:20

Hello! Hello! Vaknade 07.59 idag! Lagom tid! Igår satt jag och Sanna och åt choklad och jordnötter framför Bellatyra show! Jätte kul! :)




Idag är vädret Hemskt! Det ska regna men det gör inte det än men det är hur grått som hälst och snart börjar det nog regna! Det är bara 12,1 grader ute! Det blir nog mycket bloggande idag eftersom det är så dåligt väder!


 Nu ska jag fortsätta med att läsa bloggar!


kramar på er!



Av Paula - 17 juni 2010 19:30

Ja i detta inlägg tänkte jag skriva om mina favortläppglans! Alla mina favorit läppglans kommer från H&M och dom är jätte bra! Det är inte så mycket färg i utan glans och glitter. Detta jag ska visa i detta inlägg  är bara glans och ger typ ingen färg alls utan bara glans! Gillar den!     

Bildär inte specielt bra mn hoppas dom duger! Kram kram kram!  

Av Paula - 17 juni 2010 17:57

Ja nu är jag hemma från badet! Det är jätte kul och bada och det Älskar jag! Mamma håller på med Maten nu och det ska bli gott! Vi ska självklart äta ute idag efter som det är så fint väder! men i morgon ska det regna enligt Metrologerna. tror ni på vädret på tv och radio? Det gör inte jag specielt ofta men och dom säger att det ska bli snö när det har snöat i en vecka så tror man väl dom men annars inte specielt ofta. Nu ska jag duka ute på ute platsen! Bloggar mer sen kramar! Jag idag!  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards