Paulaas

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Paula - 7 juni 2010 20:22

Hej! Jag har blivit intagen till ett kollo i sommar! v.25 ska jag vara på kollo =) Dags kollo måndag-onsdag och sova över där torsdag-fredag! Det ska bli jätte kul! Tyvärr blir det nog ingen uppdatering på bloggen på dagarna men jag hoppas ni klarar det! På Kollot får man bada ,spela spel,Läsa(Det jag och en kompis antagligen kommer göra mest) Paddla kanot,fiska(tror jag), Gå runt i skogen m.m. En underbar vecka kommer det att bli =) Jag och Julia (Kompisen som jag har med på kollot) Ska antagligen sova uppe på vinden i ett hus! Vi vill inte sova i tälten och vi kommer kanske läsa hela natten=) Nu ska jag bara slappna av och en blir det sängen=) I morgon kommer nog bilder på badkläder m.m Kommer nog bli en härlig dag med bad,kompisar och förhoppningsvis Sol! Nu ska jag dra! kram kram kram kram kram!   

Av Paula - 7 juni 2010 17:31

Värdens aldra bästa vän heter Sandra! Jag älskar henne som vän jätte mycket! Vi kommer för hoppningsvis Alltid vara Bästisar! Vi har alltid roligt tillsammans, Och Vi stöttar varandra i alla lägen! Värdens bästa!      


Värdens bästa!


Kram på dig Sandrii<3                                             

Av Paula - 7 juni 2010 16:37

DAGENST TEST



Dator eller mobil ?
 Svårt... Mobil


Liknar du en kändis?

Tror inte det!



Bästa låten i världen?

herregud! Det finns många



Tycker du att det är ok att nån pratar bakom ryggen på dig ?

NEJ! Bland det värsta man kan göra!



Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

Hm... Vet inte!



Hur många timmar sover du per natt?

hm... vet inte


Favoritsåpa alt. dokusåpa?

vet ej



Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

Svensk!



Vilket intryck gör du på andra?

Hoppas att det är ett bra



Det här vill jag bli när jag blir stor

Jag skulle kanske kunna tänka mig bli lärare... elller något annat!



Detta skulle jag vilja prova på

Att byta liv med någon!



Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...

Dom som inte lyssnar



Det här får mig att bli alldeles vansinnig...

när folk är elaka!



Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är inte mycket för att vara med tjej "gänget"

jag trivs väldigt bra på landet


Jag sover inte mycket.



Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Snälla perssoner som förstår



Hade du något smeknamn  i skolan?

Paulis


Hur var du som barn?


Svår fråga




Vad tycker du om fildelning?

ööö...


Varför bloggar du?

Bloggen är en hobby som får en att lugna ner sig och är jätte roligt när folk läser den!



Betyder kärlek mer för dig än vänskap?

Nej! Vänskapen är viktigare!



Vad kan man leva utan?

Elakt folk, Dom kan dra åt skogen!



Vilket är viktigast hos din partner?

Att han är omtänksam och gör som han själv vill osv



Har du funnit Harmoni i ditt liv?

ehhm ?



Hur ofta lagar du mat hemma?

några ggr i veckan :)



Vad skulle du göra med ett friår?

Ehh?



Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

Sverige



Hur svarar du i telefonen?


"Hej det är Paula"



Är du pinsam när du druckit cola ?

neej?



Vilken var din första konsert?

vet ej



Hur ser folk dig?

Kan inte jag svara på.


Människa som gör dig enbart ledsen?
kan inte komma på någon


Människa som gör dig enbart glad?

Finns det folk som gör en bara glad!



Värsta känslan?

bli sårad.


Favorit tv-program?

brottskod:försvunnen- Without a trace



Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?

bloggen och Sandra



När grät du senast?

vet ej



Är du argsint ?

nja...

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
 
Hm... Vet ej



Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?

det bror på.



Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?

En sak!



Vart går din drömresa?
vet ej.


Vem är ditt drömragg?

Det vet jag ej



När blir man vuxen?

18 e 19? 



Vill du säga förlåt till någon?

Ja!



Vem är din hjälte?

hm...


Vad tror du på?

vänskap



Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

....


Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig



Vad är lycka?
kärlek, vänner, massa mer.



Vilka personer beundrar du?

Sandra ofc!



Vem var din första kärlek?
Oliver. En kille när jag gick på dagis



Vem har makten i ditt liv?

jag, föräldrarna



Har du någon dold talang? 

dold talang tror jag inte



Har du mobbat någon?

nej.



Vilket djur skulle du vilja vara?

människa



Har du någon fobi?

spindlar



Vad är det pinsammaste du gjort ?

ööhhh...




kram

Av Paula - 7 juni 2010 16:37

DAGENST TEST



Dator eller mobil ?
 Svårt... Mobil


Liknar du en kändis?

Tror inte det!



Bästa låten i världen?

herregud! Det finns många



Tycker du att det är ok att nån pratar bakom ryggen på dig ?

NEJ! Bland det värsta man kan göra!



Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

Hm... Vet inte!



Hur många timmar sover du per natt?

hm... vet inte


Favoritsåpa alt. dokusåpa?

vet ej



Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

Svensk!



Vilket intryck gör du på andra?

Hoppas att det är ett bra



Det här vill jag bli när jag blir stor

Jag skulle kanske kunna tänka mig bli lärare... elller något annat!



Detta skulle jag vilja prova på

Att byta liv med någon!



Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...

Dom som inte lyssnar



Det här får mig att bli alldeles vansinnig...

när folk är elaka!



Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är inte mycket för att vara med tjej "gänget"

jag trivs väldigt bra på landet


Jag sover inte mycket.



Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Snälla perssoner som förstår



Hade du något smeknamn  i skolan?

Paulis


Hur var du som barn?


Svår fråga




Vad tycker du om fildelning?

ööö...


Varför bloggar du?

Bloggen är en hobby som får en att lugna ner sig och är jätte roligt när folk läser den!



Betyder kärlek mer för dig än vänskap?

Nej! Vänskapen är viktigare!



Vad kan man leva utan?

Elakt folk, Dom kan dra åt skogen!



Vilket är viktigast hos din partner?

Att han är omtänksam och gör som han själv vill osv



Har du funnit Harmoni i ditt liv?

ehhm ?



Hur ofta lagar du mat hemma?

några ggr i veckan :)



Vad skulle du göra med ett friår?

Ehh?



Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

Sverige



Hur svarar du i telefonen?


"Hej det är Paula"



Är du pinsam när du druckit cola ?

neej?



Vilken var din första konsert?

vet ej



Hur ser folk dig?

Kan inte jag svara på.


Människa som gör dig enbart ledsen?
kan inte komma på någon


Människa som gör dig enbart glad?

Finns det folk som gör en bara glad!



Värsta känslan?

bli sårad.


Favorit tv-program?

brottskod:försvunnen- Without a trace



Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?

bloggen och Sandra



När grät du senast?

vet ej



Är du argsint ?

nja...

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
 
Hm... Vet ej



Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?

det bror på.



Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?

En sak!



Vart går din drömresa?
vet ej.


Vem är ditt drömragg?

Det vet jag ej



När blir man vuxen?

18 e 19? 



Vill du säga förlåt till någon?

Ja!



Vem är din hjälte?

hm...


Vad tror du på?

vänskap



Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

....


Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig



Vad är lycka?
kärlek, vänner, massa mer.



Vilka personer beundrar du?

Sandra ofc!



Vem var din första kärlek?
Oliver. En kille när jag gick på dagis



Vem har makten i ditt liv?

jag, föräldrarna



Har du någon dold talang? 

dold talang tror jag inte



Har du mobbat någon?

nej.



Vilket djur skulle du vilja vara?

människa



Har du någon fobi?

spindlar



Vad är det pinsammaste du gjort ?

ööhhh...




kram

Av Paula - 7 juni 2010 06:16

Godmorgon! Det blev lite ändrade planer igår. Vi var och badade,sen åkte vi till faster och fika och syrran klippte sig. En mycket skön dag! Måndag idag Har knappt sovit i natt och just nu har jag krypnade huvudvärk! Inte skönt! Idag är det bara  skola tror jag.





Schema för veckan.

Tisdag:Bad dag med skolan.

onsdag: Nobelltvävling! (En frågesport tävling)

torsdag:Städning. på eftermiddagen så spelar 6- lärarna fotboll.

Torsdag kväll: Skolavslutning! syrran har sin 18.00 och jag 19.00 så jag får sitta i kyrkan en timme! Men men! på Torsdag ska jag ge er en stor foto-bomb! så ni får längta dit!


Schemat är ok om vi slipper alla lextionen idag! Men det kan man väl inte kräva.


Vädret idag är hemskt! Inte en solstråle!

nu måste jag göra frukost.Vi hörs senare!'



KRam!



Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards