Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 13 juni 2010 00:46

Nu tänkte jag kolla på film med Sandrii! Har ganska ont i huvudet som inte är specielt kul! Så det blir ett snabbt inlägg innan det förvärras ja nu blir det film time kram kram!    huvud värk :(


Nu film vi hörs i morgon alla läs sugna!

Av Paula - 12 juni 2010 22:27

Jupp Sandrii och jag sitter i ´på hennes rum och vid varsin dator och bloggar =) Haha vi har mycket kul och har skrattat en hel del =)



Fick en komentar förut där denna frågade om jag var tjej eller kille och jag är tjej om du inte har märkt det.



kalaset gick bra och det var en jätte fin plats där vi var.


Nu sitter Sandra och lyssnar på sommar låtar :)



ha en bra kväll/Natt!

Av Paula - 12 juni 2010 11:02

Japp Sandria (Sandra,Sandrii) Ska sova över i dag Jätte kul! Nu tänker jag snart gå och duscha! Skönt! På Kalaset blir det fem-kamp! Kul kul!<3 Nej nu blir det duschen för mig! Kram kram kramiz <3

Av Paula - 12 juni 2010 09:54

Jupp i Jupp! Nu är det snart Melodikrysset! 10.03 på p4. Idag ska jag och sandra sova över! Men först ska jag kanske på sannas kalas bror på när jag får komma dit! Vi ska ha femkamp! Skit kul! Nu blir det snart Melodikrysset kram kram!

Av Paula - 12 juni 2010 09:05

Japp  Jag ska ge er BILDER från magnus kalas! Jag är inte hos honom ;)

                                                  Njut av alla bilder!  

Av Paula - 11 juni 2010 22:36

Ja det är kallt här inne! Nu sitter jag och tittar på ett gammalt avsnitt av Bella & Tyras show! Det är bra ;) Det är skönt att bara slappa! Nu har jag bloggat väldigt mycket idag! 9 inlägg med detta i dag :/ Liten knäppt! Men jag Älskar att blogga!<3 Älskar er som läser och komentarar!



/ Kram Paulis<3

Av Paula - 11 juni 2010 21:54

Är hemma nu =) Det var jätte roligt på kalaset och bilderna kommer i morgon! Vi är ett skönt gäng och jag hoppas verkligen att vi kommer ses även fast folk försvinner från oss nu! Nu sitter jag bara här och är trött! En lungn dag idag skönt! Tänkte dela med mig av vad jag ska göra i helgen.


Lördag: Sova över med Sandra antagligen

söndag: Inget vad jag vet.



Nu ska jag bara slappa och ta det lungt! Ha en bra fortsatt trevlig helg!!!

Av Paula - 11 juni 2010 18:29

Ja ska snart dra på inflyttnings kalas vi har handlat lite nyss! Blev lite smått och gott =) Kommer lite bilder nu men blir fler sen! Har inte riktigt tid nu känner jag, Kameran är med i kväll så bilder kommer ju ?) I morgon eller i kväll!   

Liten webb bild!


Present till Magnus =)


/ Kramar Paulis

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards