Paulaas

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Paula - 22 juni 2010 19:57

Ja! Idag har jag namnsdag! Har fått många grattis och det har varit väldigt kul! Jätte glad för alla som har grattat! Nu ¨håller jag på och letar saker tills  i morgon Måste fortsättan nu! Hej hej!

Av Paula - 22 juni 2010 18:53

Hej hej! Förlåt att jag inte har bloggat men mamma kom direkt och hämta mig efter när kollo bussen kom och vi åkte och shoppa på sommar rean! Köpte två jätte snygga saker! Ett linne i massa olika färger! Det ska jag ha i morgon på kollot! Och en klänning/Tunkia som jag ska ha på missommar! Som ni vet så ska jag sova på kollot i morgon och därför blir det bara inlägg på timer! Jag kommer hem på torsdag eftermiddag och då blir det massa bloggande!<3 Nu ska jag packa lite grejer! Bloggar nog mer sen! Kramar     

Av Paula - 22 juni 2010 12:00

Ja snart är det väl lunch på kollot vet inte vad det blir idag men ni skulle få veta! Dom här på timer är väldigt dåliga jag vet men dom som kommer när jag är borta. Men jag lovar att dom som är när jag sover över ska vara bättre! <333 kramar Eran Kollo Paulis

Av Paula - 22 juni 2010 07:54

Hej hej! Snart drar jag till bussen mot kollot<3 Det ska bli jätte kul idag igen och kollo ledaren ska få :D Haha! Nej nu ska jag snart dra! Bloggar mer på timer och efter kollot!

Av Paula - 22 juni 2010 06:19

God morgon god morgon! gick nyss upp, Det är väldigt kallt inne i vårat hus fryser! Jag ska snart gå och duscha tror jag så då blir det varmt! Idag är det ju kollo igen som ni säkert vet. Idag tror jag inte att det händer något specielt på kollot men det blir såklart roligt i alla fall :D Tänkte berätta lite om igår kväll! Vi köpte pizza och jag köpte kebab pizza Mums!<3 Sen kollade jag på cold case som är ett jätte bra program! Det handlar om en grupp "Poliser" som tar hand om fall. Men i cold case så kan det vara fall som är typ 30 år gamla! Det kommer fram något som får ett gammalt fall att antagligen vara fel upprätt eller så fann man aldrig någon lösning! som dom börjar reda ut igen! det äger!      





      


Gillar hon som är "Huvud personen" Hon är väldigt dukitg på sin roll .


Nu måste jag gå och duscha hej då! kramar!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards