Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 15 juni 2010 20:45

Mamma kom just med en sak som hon hade hittat i en av våra gamla resväskor! En tvål från Gran canaria som vi var i för 1,5 hår sedan! Det var lite roligt! Just nu så är bloggplatsen helt knäpp eller så sitter jag för långt från internet! men men!

Av Paula - 15 juni 2010 17:35

JAa! Nu har nya Julia kommit i brevlådan hos oss! woho! det är en sommar special som jag har tittat i nu! man fick 3 olika tå ringar som present och en av dom gick sönder på en gång! Dålig kvalite!       Blev lite kär i denna tå ring!


Nu är det nog snart Mat hoppas jag faster frå skynda sig!  

Av Paula - 15 juni 2010 15:36

Nu har regnet börjat falla från himlen och jag och syrran fick tok spel och sprang ut och Dansade och hoppade i regnet nu ska vi nog göra det igen och så blir det mellis nu bye

Av Paula - 15 juni 2010 15:00

Hello! Hello! Har suttit vid datorn nästan hela dagen i dag. det är såå skönt att bara göra lite vad man vill slappa,läsa bloggar , ligga och halv sova på soffan m.m. Men längtar ändå tills Föräldrarna kommer hem och Faster kommer! Lite tråkigt kanske det är men det känns i alla fall som jag tar och gör saker nästa vecka på kollot :) Denna vecka är Sandrii på kollo måndag-fredag så det är mindre kul! Smsade med henne lite i går kväll och hon tyckte att det jag kul och det är ju huvudsaken :D Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och Slappa! Vi hörs sen!

Av Paula - 15 juni 2010 13:15

Dagens frisyr: En tofs med lite hår som sticker fram vidd sidorna vid pannan!

Dagens smink: Ingenting

Dagens klädsel:En ganska kort ljusblå sommar klänning

Dagens måste:Slappa

dagens värsta:Att solen går i moln

Dagens bästa: När solen är framme

Dagens dricka:kolosyrat vatten med citron smak!


bilden ser hel konstig ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!  

Av Paula - 15 juni 2010 12:48

Ja satt ute och läste i en och en halv timme :) Sen blev det så att jag gick in och åt lunch ! Dill kött och potatis från i går lika mummsigt som förra gången! Jag längtar redan ut till solen igen! I kväll kommer min faster och äter hos oss innan hon åker till mallis på fredag! Det är fuskigt att hon och min kusin ska dit! Jag vill också dit! men Faster kommer i alla fall vet ej om värdens bästa kusin kommer också! Men faster ska i alla fall ta med en bok som jag vill låna om hon hittar den den heter "Det blod som spillts" och författarinnan heter Åsa larsson det är andra boken i en serie den är väldigt bra!<3 Nu ska jag mata kaninen och sen kanske det blir mer läsa ute, men solen kommer går just nu :/ Vi får se!  Kram kram!

Av Paula - 15 juni 2010 10:39

Hello! Vaknade typ 8.00 och gick upp och kollade på Jims värd ganska länge! sen Gjorde jag värdens äckligaste omelett som Alice fick halva av! Nu sitter jag och kollar på tv men jag tänker nog gå ut Snart tror jag att jag ska ut och läsa eller gå kanske. det skulle vara skönt att bara sitta lungt i gräset och läsa en bra bok! Härligt!!!  Nej nu är det nog dags att gå! kram kram!

Av Paula - 14 juni 2010 20:57

Jag har fått två komentarer där någon eller några om jag är tjej eller kille?! Syns det inte att jag är tjej? Jag förstår inte... Ser jag ut som en kille? Eller?! Jag fattar inte....

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards