Paulaas

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Paula - 13 juni 2010 19:48

Ja Nu måste jag säga hej då till mina långa naglar! Har bestämt att klippa dom nu men om 3 veckor ungefär är dom lika långa :) Men nu blir det hej då :´(


hej då! :`(  

Av Paula - 13 juni 2010 19:35

Här kommer mina tankar om olika saker ni får gärna ge tips om vad jag ska tänka om;)


Kläder på djur är något jag INTE Gillar jag tycker det är plågeri men jag menar inget illa mot dom som tycker om det. Detta är MIN Åsyn på saken.

Kläder på djur blir nog mer och mer vanligt och en del saker som typ att en hund måste ha kläder på sig eftersom den inte har någon päls och skulle frya ihjäl då tycker jag det bara är bra eller t.ex en hund som har reflex väst på sig tycker jag också är Helt Okej! Men endel har kläder på djur efter som det ska vara snyggt/ Eller bara för nöjes skull då tycker jag det är plågeri mot djuret! Det gillar jag Ej!



Ja detta var min första Paulis tankar om! :) Hoppas ni blev nöjda!


Av Paula - 13 juni 2010 18:56

Hello! Vi var ju på familje kalas i går och nu kommer bilderna där i från!


Sen skulle man gå över ett rep eller åka en liten båt:)   Sen skulle man stå på en runt platta och inte välta ;)     Sen skulle man över en vägg. Dom vuxna hjälpte till!   Fem kampen började med en planka man skulle över :)               Fint eller hur?  


Nu tänkte jag gå på en liten kvälls tur! :) Hoppas ni nöjer er med dom här bilderna! Jag kommer sen!

Av Paula - 13 juni 2010 08:40

Tack för alla som kollar på min blogg!!! vi har slagit mitt gamla rekord i unika besökare! 134 st igår! Tack tack tack!



Jag och sandrii vaknade för en stund sen!! nu ska jag dra herrå!



Kramar!

Av Paula - 13 juni 2010 00:46

Nu tänkte jag kolla på film med Sandrii! Har ganska ont i huvudet som inte är specielt kul! Så det blir ett snabbt inlägg innan det förvärras ja nu blir det film time kram kram!    huvud värk :(


Nu film vi hörs i morgon alla läs sugna!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards