Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 22 juni 2010 12:00

Ja snart är det väl lunch på kollot vet inte vad det blir idag men ni skulle få veta! Dom här på timer är väldigt dåliga jag vet men dom som kommer när jag är borta. Men jag lovar att dom som är när jag sover över ska vara bättre! <333 kramar Eran Kollo Paulis

Av Paula - 22 juni 2010 07:54

Hej hej! Snart drar jag till bussen mot kollot<3 Det ska bli jätte kul idag igen och kollo ledaren ska få :D Haha! Nej nu ska jag snart dra! Bloggar mer på timer och efter kollot!

Av Paula - 22 juni 2010 06:19

God morgon god morgon! gick nyss upp, Det är väldigt kallt inne i vårat hus fryser! Jag ska snart gå och duscha tror jag så då blir det varmt! Idag är det ju kollo igen som ni säkert vet. Idag tror jag inte att det händer något specielt på kollot men det blir såklart roligt i alla fall :D Tänkte berätta lite om igår kväll! Vi köpte pizza och jag köpte kebab pizza Mums!<3 Sen kollade jag på cold case som är ett jätte bra program! Det handlar om en grupp "Poliser" som tar hand om fall. Men i cold case så kan det vara fall som är typ 30 år gamla! Det kommer fram något som får ett gammalt fall att antagligen vara fel upprätt eller så fann man aldrig någon lösning! som dom börjar reda ut igen! det äger!      





      


Gillar hon som är "Huvud personen" Hon är väldigt dukitg på sin roll .


Nu måste jag gå och duscha hej då! kramar!

Av Paula - 21 juni 2010 21:04

Ja Vi har en väldigt knäpp lägerledare på kollot! Jag gav han min mobil när jag skulle paddla kanot med julia och då när vi är ute så har han tydligen filmat! Hittade videon nu när jag skulle radera bilder i kameran! Haha!!!!!!!! Helt knäpp! Haha! Det roligaste idag<3 Haha! nej nu ska jag sova så jag orkar upp vid 6 i morgon! Kram kram!

Av Paula - 21 juni 2010 15:52

Ja kom precis hem från kollot<3 Det var jätte kul där! På förmiddagen satt jag och läste mest med Julia och på Eftermiddagen så läste vi lite till,sen paddlade vi kanot och sen spelade vi spel! Dagen var underbart kul<3 Julia är en jätte snäll tjej! Nu ska jag bara njuta av dagen och äta mellis! Har inga bilder idag för jag tog inga på kollot, Men kanske tar i morgon. I Morgon blir det ju kollot igen! Det ska bli väldigt kul! Nu ska jag äta något! Hej då<3

Av Paula - 21 juni 2010 08:45

     JA bussen går<3 nu<3 Kommer skriva till er när jag kommer hem i kväll sen<3

Tänkte skriva om min kamera.

Den är blå och är Jätte bra! Älskar min kamera<3 Den har bs (Best shot) Som man ställer in så om jag ska ta en bild på en blomma så kan  jag ställa in best shot på blomma! Jätte bra<3

Nu har jag gått på bussen tror jag eftersom detta är ett inlägg på timer!

Av Paula - 21 juni 2010 07:28

Hej igen! Har nu packat allt till kollot:)


Packnings lista:

Badkläder + handuk=Klart

mobil (Bilder till er) =Klart

Solkräm=Klart

extra kläder=Klart

regnkläder=Klart

böcker=Klart

bra humör!=Klart klart klart<3


det ska bli såå kul!



outfit idag!


 


Dagens...

Dagens roliga:Kollo Med Julia!

Dagens tråkiga:Om det skulle börja regna

dagens måste:Ha kul!

Dagens sak:mobil

Dagens klädsel: 3/4 shorts,ett mörkblått linne, en kofta som är randig.

Dagenssmink:Inget

Dagens sorligaste:Att inte få blogga för er läsare:(

Nu ska jag gå:( Kanske skriver ett inlägg på Timer<3

Hej då!.( Kramar!!!!!!!!!!!  

Av Paula - 21 juni 2010 06:25

God morgon! Idag är ju det kollo som sakt:) Ska dra vid 8.15 Igår var jag så duktig att jag spräckte shermen på min mobil! :( men åter till kollot Det är dag kollo måndag-tisdag och så sover man över onsdag-torsdag det ska bli jätte kul! Men kommer blogga ändå måndag- tisdag på morgonen och på eftermiddagen

Onsdag-torsdag så bloggar jag på morgonen på onsdag och så gör jag inlägg på time (Jag skriver ett inlägg och bestämmer att det ska publeceras om två dagar eller om 3 timmar eller något=) Nu måste jag gå och duscha<3 Jag måste dra hej då!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards