Paulaas

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Paula - 2 juni 2010 21:08

Ja det är precis vad jag tänkte göra nu! Krypa till kojs och Läsa ellos tidningen! Hoppas alla under bara läsare Sover gott!

Bjuder er på en dålig webb-cam bild!



Shema Torsdag:

Skola: so,rast, slöjd,lunch,rast,matte,sv! Favorit dagen i skolan

Sedan vet jag inte... m.m

Nu ska jag leta reda på Ellos! Herrå! kram kram kram!

Av Paula - 2 juni 2010 20:25

         Ja vi åt en mysig kvällsmat på Uteplatsen idag! Det är så skönt ute! Love it;)  Mums Mums!

Kram!

Av Paula - 2 juni 2010 19:30

                  Ja här kommer ett recept på sommarens bästa mellis! har du glass hemma? Stoppa så mycket du vill ha i ett glas och fyll på med dricka (t.ex. Coka cola, Socker dricka m.m.) Sen dricker du! Hemma hos oss kalas det "glassdrink" Och är värdens godaste sak!

Drack-Åt den idag med Kusinen, syrran,Farmor och Farfar!

Underbart!

Vi hade coka cola!


Kramiz Kramiz!

Av Paula - 2 juni 2010 19:21

Nu har en till liten sötis öppnat sina ögon En lite gullig sak som har fått en ny syn på värdens (Hahaha) Liten Liten Sötis sötis!   Här hade den bara öppnat ena ögat men men!



Kram kram!  

Av Paula - 2 juni 2010 19:03

Hello! Idag var jag i skolan (Ovanligt va?) Jag frös hela dagen fast det var 25+ grader! Farmor sa att jag skulle dricka mycket vatten och äta lite salt., Då gick det över som tur va! kusinen var här idag hon hade något i skolan där man skulle ut och arbeta så hon kom hit och arbetade, hon gjorde bland annat Rent Kaninens bur åt mig så är väldigt nöjd med henne=) Jag sitter fast i en bok just nu som heter Märkt av Kelley Armstrong. En väldigt bra bok som handlar om en varulv m.m Snart ska vi äta är jättehungrig! Nu ska jag hjälpa mamma med maten Hej då! kramar.   Jag och Sanna på morsdag!


kusinen!



   Kram kram!

Av Paula - 2 juni 2010 06:09

God morgon! en av våra kattungar har öppnat ögonen! SÅÅ SÖT! Idag blir det skola och inget specielt att göra där. Kram kram

Av Paula - 2 juni 2010 06:09

God morgon! en av våra kattungar har öppnat ögonen! SÅÅ SÖT! Idag blir det skola och inget specielt att göra där. Kram kram

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards