Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 17 juni 2010 13:38

ja nu ska jag bada igen! Haha! Vi ses!

Av Paula - 17 juni 2010 12:54

hej hej! Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag men jag har läst på morgonen och sen har jag bara gosat med kattungarna som är så gulliga! Nu ska vi snart äta lite korv med bröd! I kväll ska mamma och pappa åka bort, så det blir bara jag och syrran hemma ;) Alltid kul! Nu ska jag göra något! Hej då! Kramar!

Av Paula - 16 juni 2010 21:13

Nu har vi nyss ätit kebab och pomfrits! Mums! det blir mycket godare när man har en egen fritös! Mums mums! Nu spelar pappa och sanna rock på youtube på typ högsta volym bara att rocka med! Haha! Vi var ju och bada idag och det var roligt! Vi hade väldigt trevligt och badade endel! Jag var först i hela tiden jag är ingen badkruka jag :) Nej nu blir det mer surfade på Datorn innan man går och lägger sig som jag inte tänker göra än på länge! kram kram!

Av Paula - 16 juni 2010 13:33

hello! Nu ska jag åka och bada med sanna,Farmor och Sannas kompis julia! Kommer nog bli en riktigt trevlig bad stund! Nej nu ska jag packa klart hörs sen! Kramar!

  '


Så ser jag ut idag!

På benen har jag ett par gråa 3/4 shorts:)


Nu måste jag dra hej då!

Av Paula - 16 juni 2010 10:19

Ja nu tänkte jag faktiskt gå ut i solen! Och fortsätta läsa! det ska blir skönt! Nej nu måste jag ut! Kram kram kram kram kram kram kram kram!

Av Paula - 16 juni 2010 09:19

God morgon! Har suttit och läst mest denna morgon! Gick upp vid 8.00 och började då läsa! Har läst 77 sidor! Det har gått väldigt långsamt idag! Idag händer det vl inget specielt vad jag vet. Duscha,läsa m.m är väl vad dagen kommer innehålla! :/ Inte specielt roligt men så är det! Sen ska jag ju förstås Skriva här ;)


Väder idag!


Solen skiner idag och det blåser inte vad jag ser. Men det är bara 15,3 grader ute! Det är ju inte kul!



Nu tänker jag gå upp och duscha! Ha en bra dag! kram kram kram!

Av Paula - 15 juni 2010 21:27

Ja Faster var ju här idag och jag fick boken! Så i morgon blir det läsa! Vi åt stek, potatis och sås! MUMS! Det var hur gott som hälst! Kusinen var inte med för hon spelade fotboll! Hon är faktiskt jätte dukig på det:)  nu ska jag faktiskt ta och sova snart tror jag är inte trött men vill gära vakna ganska tidigt! Kram kram!

Av Paula - 15 juni 2010 21:19


* Läsa böcker

* Kolla på tv eller film!

* Sitta och leta bloggar.

* Ta med datorn ut och sitta ute och göra vad man vill!

*bada såklart!

* Ringa någon kompis.

*Ta en tidning och sätta sig i gräset och njuta!



Här kommer några dåliga och vanliga tips från mig :/

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards