Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 27 juni 2010 22:03

Hej! Idag har det faktiskt hänt en väldigt rolig sak! Jag, Sandra och Karro har bokat biljetter till Eclipse på lördag kl 18.30 Såå kul!<3 Skriver mer om det närmare kram kram

Av Paula - 27 juni 2010 21:00

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit idag men jag har inte hunnit! Idag så har jag läst och sen kom kusinen och då har jag varit med henne hela dagen så har inte hunnit:) men jag har faktiskt inget att skriva mer idag! Kram kram!

Av Paula - 26 juni 2010 18:45

hej hej! Förlåt att jag inte skrivit men jag åkte till min söta kompis elin och bada! Vi har inte varit på ungefär 1 år! Vi måste vara mer Elin! Om du läser detta elin så vill jag fråga om vi kan vara nästa vecka? Kramar

Av Paula - 26 juni 2010 13:22

Ja idag har jag bara strykigt gardiner och läst. Så jag har inte så mycket att skriva! Skriver när det har hänt något intressant i mitt liv!

Av Paula - 25 juni 2010 20:28

Ja sitter hos anki och kollar på Cold case och dom andra spelat kubb. Jag var bara tvungen att kolla bara :D Det är ganska bra! Idag så har jag ätit och spelat brännboll en gång vann barnen nästa gång vann dom vuxna! Sedan fikade vi:) Nu ska jag kolla klart på Cold Case<3 Hej hej!

Av Paula - 25 juni 2010 12:42

Här kommer min stil!

  Hel stil!   Tightsen   Halsbandet   örhängen   Hel stil   Helstil   Taget på min sminkning! berättar hur man gör den senare!!


Vi hörs nog mer i morgon bara<3 hej då! Ha en riktigt trevlig Midsommar allihopa<3 önskar Sommarfina Paulis  

Av Paula - 25 juni 2010 11:27

Ja mu har förberedelsarna börjat. Jag har duschat nu och sen blir det kläder och smink m.m Snart kommer mina sysslingar och deras familj och hämtar deras husvagn som står där. Nu ska jag fortsätyta göra mig i ordning! Hej då<333 kramar!

Av Paula - 25 juni 2010 10:03

Godmorgon! IDag är det ju midsommar och det ska bli underbart kul! Vi får äta där och sen så spelar vi brännboll m.m sen grillar vi i kväll och så har vi underbart kul! Det blir säkert tolv timmar hos dom! Vet inte om det blir mer blogga i kväll men ett inlägg till men men!

/Paulis

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards