Paulaas

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Paula - 5 juni 2010 19:23

Ja vi har nyss ätit Tacos utomhus! Så skönt! Nu ska vi snart krypa ner i soffan och kolla på Avatar. Hoppas ni får en trevlig  kväll Kramar!


önsakr er en väldigt bra helg vi hörs i morgon!  

Av Paula - 5 juni 2010 19:14

hej hej! Idag har jag inte skrivit för att jag inte har haft något att skriva! Idag har jag bara spelat sims,läst och Slappat! Nu ska vi snart äta tacos ute sen blir det Avatar! Väldig skön Lördags kväll! Igår spelade vi kort och jag kom tvåa och sist! Vi spelade två gånger! Men nu ska jag gå och röra i köttfärsen Kram!




Bjuder er på två bilder på sanna från igår när hon skulle på disco! Jag har sminkat,väljt kläder.     Och så har jag så klart tagit bilderna. (Väskan är min)



KRAM!  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards