Paulaas

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Paula - 9 juni 2010 18:40

Har gjort kebab sallad och nu väntar jag på Mamma pappa och Sanna. Mamma och Pappa jobbar och syrran är hos en kompis! själv lyssnar jag på en ljud cd. Det är skönt! Men nu ska jag göra i ordning det sista på salladen Kram!

  

Av Paula - 9 juni 2010 15:04

heej hej! Nej idag när vi skulle köpa glass för jag glömde pengarna här vid datorn. Idag så tränade vi på Sångerna till i morgon. Det gick inte så bra med solot men det gick bra. och så spelade vi upp Teaterna också! Det var inte Specielt kul! Men det funkar. Vi vann en frågetävling i skolan mot fyran och 6:an! Vi Är bäst!<3333333 Nu ska jag ut och jogga!<3 Ses!

Av Paula - 9 juni 2010 07:09

Hej! En av mina katter har varit borta i mer än en måndad och vi hade gett upp hoppet att han skulle komma tillbaka, Men I går kom han tillbaka! Min söta Grolle kom tillbaka! Min älskling! Är så glad!

Idag är det näst sista dagen i skolan vi slutar i morgon! Jag kanske har glömt att säga det men jag ska sjunga solo en bit på Gabriellas sång! Ni får önska mig lycka till!

Idag ska vi gå och öva i kyrkan för i morgon! Och Vi ska köpa glass Mums! 


Idag ska vi också spela upp våran teater om Gustav vasa och hans ätlingar. Inte specielt roligt men min lärare tvingar mig! Jag ska vara berättare och läsa mer än vad våra skådespelare läser!


Nu måste jag gå =( Men Vi hörs sen!


      alla bilder är väldigt gamla! katten är Grolle<3           

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards