Paulaas

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Paula - 11 juni 2010 22:36

Ja det är kallt här inne! Nu sitter jag och tittar på ett gammalt avsnitt av Bella & Tyras show! Det är bra ;) Det är skönt att bara slappa! Nu har jag bloggat väldigt mycket idag! 9 inlägg med detta i dag :/ Liten knäppt! Men jag Älskar att blogga!<3 Älskar er som läser och komentarar!



/ Kram Paulis<3

Av Paula - 11 juni 2010 21:54

Är hemma nu =) Det var jätte roligt på kalaset och bilderna kommer i morgon! Vi är ett skönt gäng och jag hoppas verkligen att vi kommer ses även fast folk försvinner från oss nu! Nu sitter jag bara här och är trött! En lungn dag idag skönt! Tänkte dela med mig av vad jag ska göra i helgen.


Lördag: Sova över med Sandra antagligen

söndag: Inget vad jag vet.



Nu ska jag bara slappa och ta det lungt! Ha en bra fortsatt trevlig helg!!!

Av Paula - 11 juni 2010 18:29

Ja ska snart dra på inflyttnings kalas vi har handlat lite nyss! Blev lite smått och gott =) Kommer lite bilder nu men blir fler sen! Har inte riktigt tid nu känner jag, Kameran är med i kväll så bilder kommer ju ?) I morgon eller i kväll!   

Liten webb bild!


Present till Magnus =)


/ Kramar Paulis

  

Av Paula - 11 juni 2010 18:14

Jag är med i en bloggtävling! på:http://dicelight.blogspot.com/ Det tycker jag ni också ska gå med i! Hoppas alla gör det!




Nu drar jag på Kalas!


kram!

Av Paula - 11 juni 2010 14:44

Har nyss haft fotbad och målat mina tånaglar! det blev ganska bra! valde ett silver glittritt nagelack. det passar mina naglar men det är inte samma!   I fotbadet!   Nagellacket till fötterna, fötterna   Nagellacket jag har på fingrarna

   fint???


Kram!

Av Paula - 11 juni 2010 13:43

Syrran kom just in från farmor med Smotthie (Stavning?) det var väldigt gott!<3 nu tänkte jag ta ett fotbad tror jag! Skönt skönt!!!  

Av Paula - 11 juni 2010 13:27

Jag behöver hjälp! Vad ska man köpa för present till någon som har inflyttnings present? Jag har ingen aning vad man ska köpa! Vet du?

Av Paula - 11 juni 2010 12:27

Hello Hello! Har väldigt tråkig just nu! Har en Ljud cd med Narnia häxan och lejonet. Idag så ska jag väl åka och Shoppa inflyttnings present till Magnus som har flyttat en våning ner i sitt hus =) Det ska bli roligt med fest hos Magnus för han byter skola i höst =( Det blir väldigt roligt att han fixar en sån sak! Kommer sakna alla! Det blir en rolig kväll tror jag!   


Vet att bilderna är väldigt knäppa!


Ehh ja inte bra bilder men men!  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards