Paulaas

Alla inlägg under juni 2010

Av Paula - 11 juni 2010 18:14

Jag är med i en bloggtävling! på:http://dicelight.blogspot.com/ Det tycker jag ni också ska gå med i! Hoppas alla gör det!




Nu drar jag på Kalas!


kram!

Av Paula - 11 juni 2010 14:44

Har nyss haft fotbad och målat mina tånaglar! det blev ganska bra! valde ett silver glittritt nagelack. det passar mina naglar men det är inte samma!   I fotbadet!   Nagellacket till fötterna, fötterna   Nagellacket jag har på fingrarna

   fint???


Kram!

Av Paula - 11 juni 2010 13:43

Syrran kom just in från farmor med Smotthie (Stavning?) det var väldigt gott!<3 nu tänkte jag ta ett fotbad tror jag! Skönt skönt!!!  

Av Paula - 11 juni 2010 13:27

Jag behöver hjälp! Vad ska man köpa för present till någon som har inflyttnings present? Jag har ingen aning vad man ska köpa! Vet du?

Av Paula - 11 juni 2010 12:27

Hello Hello! Har väldigt tråkig just nu! Har en Ljud cd med Narnia häxan och lejonet. Idag så ska jag väl åka och Shoppa inflyttnings present till Magnus som har flyttat en våning ner i sitt hus =) Det ska bli roligt med fest hos Magnus för han byter skola i höst =( Det blir väldigt roligt att han fixar en sån sak! Kommer sakna alla! Det blir en rolig kväll tror jag!   


Vet att bilderna är väldigt knäppa!


Ehh ja inte bra bilder men men!  

Av Paula - 11 juni 2010 09:18

I går var det som sakt skolavsluning och jag var jätte nöjd! Solot tyckte många var jätte bra! Folk kom fram efter och sa att det var jätte bra! Sen började jag gråta när några ska lämna våran klass! Tegen började gråta mest! Jätte sorligt!   KOMMER SAKNA ER!   Hela våran klass (Nästan)

   Jag står och sjunger solo!


kram alla

Av Paula - 10 juni 2010 21:25

Sitter och kollar live! det är bra=) ger er bilder från i kväll i morgon kram kram!

Av Paula - 10 juni 2010 16:29

Ja nu är mitt hår klart för skolavslutningen!        snyggt va? Jag tycker det blev väldigt snyggt!

Kramar  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards