Paulaas

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Paula - 24 juni 2010 18:34

                                                     Ja nu är kollo veckan slut men det har varit hur kul som hälst! Här kommer dom få bilder jag har från kollo tiden!

Av Paula - 24 juni 2010 14:16

Hej hej! Nu har jag äntligen kommit hem från kollot! Det har varit Jätte kul! Men det är ändå väldigt skönt att vara hemma!


Schemat som var ons-tors

Onsdag:Det vanliga bada paddla kanot m.m., Åka till en Källa och dricka vatten, natt bad

Torsdag.Vakna och gå upp:)


Ett par killar på kollot höll på och försökte skrämma mig och julia igår kväll och i morse gedde vi igen. Vi plockade gräs och kastade gräs i ansiktet och sedan smällde julia med grytlock mot varandra.Haha så kul!<3



Ni får bilder från kollot sen nu är jag för trött!

Av Paula - 24 juni 2010 06:30

Ja! Idag är det torsdag och  nu har jag kanske nyss vaknat:) Jag brukar aldrig sova länge på lägret:) Men då blir det läsning i stället! Hoppas ni väntar på att jag bloggar mer vid halv 2 för då är jag hemma! Hoppas det duger<3 Kram kram kram!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards