Paulaas

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Paula - 3 juni 2010 19:31

Åt nyss kroppkakor! det är jätte Gott! Nu sitter jag på Youtube! Har inget att säga Kram!



Jag har frågestund om nån skulle läsa!

Av Paula - 3 juni 2010 17:41

Hello! idag så har jag mest tränat. först var jag ute och joggade en bit! sen satte jag i gång en ljud bok och tränade på maskinen SKÖNT!  Sen har vi suttit och fikat lite Haha=) Snart ska väl mamma göra mat tror jag Men jag ska ut och cykla tror jag och sen blir det nog en dusch! Kram kram kram!   

Av Paula - 3 juni 2010 07:07

Dagens sak: Boken märkt!

Dagens klädsel: Jeans, blå kortärmad tröja,strumpor och ett halsband med ett P.

Dagens måste:läsa ut Märkt

dagens roligt: Skolan

Dagens tråkigt:Hm... Matten i skolan.

Dagens sötis: Kattungarna!

  

Nej nu måste jag läsa!

Kram!

Av Paula - 3 juni 2010 06:21

god morgon! Idag gick jag upp 05.45 och gick ut på promenad med Alice! Så skönt! Idag blåser ju det ganska mycket men Jag tycker det är skönt! Blir nog ett ganska bra väder idag! Nu ska jag äta frukost Kram kram kram kram kram kram kram kram kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!1

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards