Paulaas

Alla inlägg under september 2010

Av Paula - 19 september 2010 19:36

Våran Kompis var inte hemma så vi åkte hem igen men lite nytta gjorde vi ju för mamma och pappa röstade i allafall. Nu ska jag lyssna lite mer på musik och kanske kommer med ett till inlägg sedan? Det kan bara framtiden bestämma!

Av Paula - 19 september 2010 18:08

Sitter här ny duschad nu och ska snart åka med mamma och pappa de ska först rösta och sedan ska vi åka och fika hos en kompis till familjen. Hoppas ni får en jätte bra kväll! :D  

  

Av Paula - 19 september 2010 16:04

Jag tänkte berätta lite vem jag är!


Jag heter Paula och jag bor ute på landet och närmast ligger en liten "By" Där jag går i skolan. Jag är inte en sådan som har 100 vänner utan jag kanske har 1-2 vänner som jag umgås med. på Raster sitter jag själv utanför mitt klassrum och läser eller skriver. Lektionerna är det bästa på skoldagarna och jag älskar att lära mig saker. Svenska är nog bäst av allt. Både att jag älskar Själva ämnet och allt man gör, Men Också vår underbara lärare i svenska.


Hemma trivs jag bäst. Jag känner mig glad när jag kommer hem.


Kompisar har jag då inte specielt många men jag bryr mig igentligen inte. Jag har mycket fritid. Många tar nästan all sin fritid på vänner...



Nu kanske ni har en lite mer insikt vem jag är.

Av Paula - 19 september 2010 14:29

Jag tänkte börja med en Kategori som heter: "Detta visste ni INTE om mig"



Det första ni inte visste om mig är att jag verkligen inte var intresserad av mode innan jag började läsa bloggar och började denna blogg- men jag tycker att det är mycket roligare att klä på mig nu:D


Detta kanske inte ni visste heller: Jag älskar skolan! Särskilt Svenska, Matte, So, musik och Engelska. Nästan alla ämnen utom No ochg Idrott.


Inte detta heller?

Att läsa är det jag gillar mest jag kan läsa läskiga böcker men jag kan inte se på film. Det klarar jag inte.


Eller detta?

Att jag hade en bästa vän innan jag och Sandra började umgås "Som nu" men vi gled i från Varandra när vi började skolan.



Eller detta kanske?


Att jag är gladast när jag är hemma.



Kanske visste ni detta eller kanske inte?



Av Paula - 19 september 2010 13:33

Hej Bloggen!


Idag fick jag en rumskompis. Min syrra ska bo inne hos mig medans vi gör ordning på hennes rum.


Sitter nu vid datorn och mamma och pappa ska snart åka och rösta. Jag får ju inte rösta än men alla som ska det/ Har det så hoppas jag det gick/Går bra:D


Blir mer bloggning snart! Kanske lite uppdateringar i kategorierna?

Av Paula - 19 september 2010 11:14

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår med datorn dog och funkade inte. Jag ska hjälpa mamma lite nu men jag ville bara säga det! Kram

Av Paula - 17 september 2010 22:48

Hej! I kväll har jag ätit tacos och chips. Vi kollade på Camp rock och den var bra. Sen spelade vi något spel på tvn och nu kollar de på patrik 1,5. Snart ska väl jag och sandra kolla på någon film eller något men vi somnar nog snart efter en lång och jobbig skolvecka. Känner redan nu att jag är trött. Vill nog igentligen sova nu. Vad gör alla ni då? :D

Av Paula - 17 september 2010 17:44

Japp snart drar jag bort till värdens bästa<3 Då blir det film premiär på disney channel:D Camp rock 2 går då och sandra och jag måste ju kolla in den:D Ja vi hörs sen<333


Sandra är en av mina mycket få vänner<33 Och den bästa! Jag älskar dig Sandra<3

   +



= Bästa vänner  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards