Paulaas

Alla inlägg under september 2010

Av Paula - 16 september 2010 06:13

 God morgon! Har precis gått upp och kollat runt lite här. Skola förstås idag. Syslöjd:( Men man får klara det med i skolans värld. Ska snart äta frukost nu sen måste man göra sig i ordning. Kanske hinner uppdatera er lite mer:D

  

Av Paula - 15 september 2010 20:24

Har just tränat engelska och det gick bra:D Innan det så var vi ute och gick hur skönt som hälst att gå runt där i skogen. Snart blir det sova för en dag i morgon också. Syslöjd då (NEEEJ!) Jag gillar inte det riktigt men det tillhör. God natt alla!

  

Av Paula - 15 september 2010 18:27

Denna låt har jag gått och sjungit på i flera dagar nu! Det som kommer upp i en röd stjärna är inte med igentligen:D

Älskar faktiskt denna låt:D tipsar om den!

Hoppas ni också gillar den!

Av Paula - 15 september 2010 16:58

JA nu ska jag gå spåret igen med min mamma och hund:D Det ska bli skönt att gå ut och röra på sig!


En bild på min söta hund Alice.  

Nu ska jag åka och gå:D Ha det bra<333  

Av Paula - 15 september 2010 15:48

Ja Just nu hatar jag att åka buss! Andra gången vi får stå och vänta jätte länge tills lärarna eller i dag en annan som åker med pappa! Jag blir så arg! Har Gjort läxor sen jag kom hem men nu blir det blogging time!


Skolan idag har varit helt ok vi hade hk och lite annat.¨'


Nu ska jag gå spåret igen! Hörs snart

Av Paula - 14 september 2010 20:54

Hej! IDag fick jag min nya mobil! En Xperia X10 Mini Pro ägs nu av mig:D IDag har läxor varit en del och sedan slappat. vi hörs i morgon med normal uppdatering!     Min mobil!

Av Paula - 14 september 2010 06:07

Trött... Kunde inte sova i natt heller. Inga mardrömmar med kunde bara inte sova. Skolan börjar snart och idag är det boklån:D Kanske hittar något intressant! Nu blir det i allafall att göra sig i ordning kram!

  

Av Paula - 13 september 2010 19:14

Kom hem för ett tag sedan. Har ätit Kebab sallad från pizzerian och duschat. Det var hur skönt som hälst och gå spåret det är 2,5 km tror jag. Så Jag mamma och sanna gick det.


Snart börjar halv åtta hos mig och senare ullared:D Vi hörs<3

  Jag just nu:DFörut

Den mycket goda kebabsalladen:D     

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards