Paulaas

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Paula - 24 september 2010 15:49

Hej! Jag kom hem vid 14.10 idag sen kollade jag på tv och nyss duschade jag. Snart ska jag ta på mig pjyamas (Det känns väldigt konstigt att skriva så) och åka till H. Håller på att ladda kameran så den hänger med i kväll.


Fick nyss ett par jätte fina rivmärken efter katten. Det är lagom kul när de river så att man börjar blöda i alla även dom små märkerna.


Nu ska jag leta upp min pjyamas (Kändes ännu konstigare att skriva det dära)! kram!

Av Paula - 24 september 2010 07:13

Ja snart åker man mot skolan i min jätte fian outfit. ett par gråa mjukisbyxor och en t-shirt. Jag hoppas i allafall att det blir  lite kul. Smugglar kanske med en bok och läser på den dära rasten. Nej jag måste fixa det sista nu! vi hörs efter skolan och innan Pjyamas partyt hos H!

Av Paula - 24 september 2010 06:18

God morgon♥


vaknade för en liten stund sen och kände verkligen att jag ska ha "Mini friluftsdag". Trött och har inte den minsta lust alltså. Vi har skoljoggen i 30 minuter och sedan någon rast. Sen ska vi nog göra andra "Aktiviteter" Sedan går vi tillbaka till skolan och äter lunch.


Nu måste jag fixa mig i ordning och äta frukost hörs snart!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards