Paulaas

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Paula - 10 september 2010 18:01

ska åka på kalas nu men uppdatering kommer efter sen. Ha du bra fredagskväll alla söta läsare vid datorn:)

 
Av Paula - 10 september 2010 07:09

   Hej! Nu har hösten kommit och Modet har väl ändrat sig lite. Jag följer då inte modet men jag tänkte visa vad ni främst ser mig i nu i höst!


Stickat: Att bara dra på över en tröja eller någon annan topp är jätte skönt och superfint:D    


Skjortor: en skjorta man har över en topp och inte knäpps helt är underbart och Ur snyggt:D Det ser ni nog mig i mest!    



Linnen: Många kanske tycker att linnen är "Sommar" Men linnen går perfekt att använda i höst också! Dra på dig en stickad tröja eller en skjorta och den blir perfekt!


Långärmade tröjor: Kan man nog se mig i nu i höst men kanske inte så ofta.

   



Jeans: Jeans ser ni mig nästan alltid i fint och skönt:   Jeansen



Tigths:

Ett par snygga tights är aldrig fel en lite varmare dag på hösten.    Tights på benen:D


Tennisskor: Det är det ända just nu jag har på mig. De är sköna:D Jag har ett par lila.


Det var vad ni ser mig mest i nu på hösten:D Vi hörs efter skolan:D

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards