Paulaas

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Paula - 2 september 2010 20:35

Nu är jag tillbaka från himmelriket:D Fick masa kläder där i från och helt och hållet morgondagens outfit! Mamma har faktiskt mycket snyggt som kommer användas ordentligt:) I morogn får ni se outfiten och jag ska åka och shoppa med sandra. Ett par tröjor kanske skulle vara bra att införskaffa i morgon men jag har bestämt mig för att köpa en ring! Jag har aldrig varit ring människan men i morgon har jag lovat mig själv att köpa någon snygg. nu har ni säkert tröttnat på mig så god natt mina söta läsare i morgon hörs vi igen!

Av Paula - 2 september 2010 18:40

Jag är typ i himmelriket för kläder! Jag kollade efter vad jag ska ha på mig i morgon och mamma sa att jag skulle kolla hennes garderob efter något linne och nu har jag hittar massa snygga saker fast jag bara har kollat en halv hylla:D vi ska plocka ur hela efter maten:D Jag känner mig super glad! Nu ska det göras outfits:D

Av Paula - 2 september 2010 15:57

Som ni minns så sa jag att det var dimma i går morse och jag tog flera vackra bilder på den:D Dock bara med mobilkamera men vi hoppas att den duger med!   Det kommer en häst där borta :O     Finast bild

   Gula löv över bäcken framför dimman.


Älskar de här bilderna:D

Av Paula - 2 september 2010 15:49

   Dålig bild men ingen i min familj vill fota min outfit=(

Av Paula - 2 september 2010 14:41

Hej bloggen! Kom hem för kanske en halv timme sen och skolan har varit smärtfri. I morgon är det fredag och då kanske jag ska åka och shoppa med Sandra. Det låter inte helt fri när man inte har några kläder kvar;) Men fick i alla fall ihop till en outfit. Ska snart ta kort på den men jag ska baka i mellan en sådan dag idag. fortsätt fråga på:D Vill ha många frågor att svara på!



Vi hörs senare mina sötisar<333

  

Av Paula - 2 september 2010 07:26

   Hello! Now im go to school:D Eller nu ska jag gå till skolan:D Inte riktigt sant för jag åker buss men ändå. Sitter här och läser engelska och snart ska jag göra mig i ordning det sista. Har inte tid att ta kort på outfiten idag men den kommer senare. Ha en bra andra september:D kram Paulis

Av Paula - 2 september 2010 06:11

Igår rensade jag min garderob. Det gick bra men nu har jag nästan inga kläder kvar:( 4 stora pappers påsar med kläder kommer jag ge bort och lite till syrran som inte var med i påsarna och några kläder slängde jag. Det är tråkigt:( Jag skulle behöva shoppa lite!   dålig bild på en tom garderob

Påsarna med kläder.

 

vi hörs sen!     

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards