Paulaas

Alla inlägg under september 2010

Av Paula - 13 september 2010 17:12

Ska snart åka och gå ut och gå med mamma. Det låter kanske lite konstigt att åka och gå men vi ska åka till ett spår och gå det! Vi hörs efter det:D

Av Paula - 13 september 2010 17:12

Ska snart åka och gå ut och gå med mamma. Det låter kanske lite konstigt att åka och gå men vi ska åka till ett spår och gå det! Vi hörs efter det:D

Av Paula - 13 september 2010 16:16

Dålig uppdatering idag med märkte jag. Kunde inte sova i natt hade mardrömmar om en bok jag läste igår. Så sova gick inte. Sen var det skola ganska normal dag. idrott på slutet vi hade fridrott med längd och höjdhopp och kulstötning. när jag kom hem kastade jag mig i soffan och kollade på brottskod. efter det har jag bara läst.



Blir ingen outfit bild idag för att glömde ta dom i morse och nu har duktiga jag spilt glass på allt:S   

Av Paula - 12 september 2010 20:53

Håller på att hjälpa en vän att skapa blogg:D Nu är den nästan klar och själv klart ska ni kolla den! Här är den



Vi hörs i morgon bitti! Trött paulis säger godnatt!

Av Paula - 12 september 2010 12:41

Brödet på jäsning denna moln soliga söndag. Gör rågsiktskakor som min pappa ville ha.


Annars idag ska jag inte göra så mycket. Ska hjälpa en kompis med hennes blogg senare annars vet jag inte.


Skolan i morgon igen. Varför ska helgerna gå så fort?


  

ooo

Av Paula - 12 september 2010 07:39

God morgon! Idag ska jag hitta på något hade jag tänkt men vet inte vad. Vi får se vad som händer:D


Ute idag är det grått och antagligen kalt.



Hörs snarast:D

Av Paula - 11 september 2010 22:23

Hej:D Vi åkte och kollade om kompisarna var hemma men det var de inte så vi åkte och köpte lite godis och satt och myste framför här är ditt liv. En jätte trevlig lördagskväll. SKa snart sova för är trött fast jag inte gjport någonting alls idag... Men i morgon lovar jag att uppdateringen ska bli normal igen. Ha en bra fortsatt kväll:D   

Av Paula - 11 september 2010 18:57

Hej bloggen:D Har blivit helt beroende av spelet på datorn och har spelat hela (!) Dagen. Vi ska nog åka till någon nu tror jag. Men annars blir det väl datorn och ett par inlägg här:D     

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards