Paulaas

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Paula - 3 september 2010 21:20

Hello! Sitter här med Sandra bredvid mig. vi har nyss kollat på Doobidoo och det var ok. I kväll annars blir det väl tv, dator och sedan sova. Ha det kul i kväll! det har vi!

Av Paula - 3 september 2010 15:28

Vilken är din favoritglass? Ja du gillar många men Diamstrut kanske.

Vilken är din favorit blogg? Min favorit blogg heter fannystaaf.se

Har du någon förebild? Nej jag tror inte det

vilken är din favoritårstid? hösten och sommaren.

ditt favoritprogram på tv? Ett program som hette witout a trace var det förut men nu är det nog cold case.

favorit maträtt: Tacos.

tjänar du pengar på något? Kanske ska sälja jultidningar i år men annars inte.




Av Paula - 3 september 2010 14:26

Dagens outfit. Allt är sådant jag fick i går.   

Ha översende på mitt hår!

Av Paula - 3 september 2010 07:21

Hej! Om  20 minuter är det dags att åka ner till bussen. Ni får se outfiten sedan för ingen kan ta nu.


    



Vi hörs senare ska packa det sista nu!  

Av Paula - 3 september 2010 06:15

God morgon bloggen! Jag kan inte åka och shoppa idag för att sanna skulle på något kalas och då kunde mamma inte skjusa. Vi åker i morgon istället men jag ska vara med Sandra i allafall! Vet inte vart vi ska vara men jag kommer ju såklart blogga:D ska gå och duscha nu och sedan blir det väl frukost och skola! vi hörs senare<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards