Paulaas

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Paula - 8 september 2010 20:57

Snart dags att gå och sova! Jippi! Är helt utmattad och vill ju se någolunda pigg ut i morgon:D Har suttit och spelat spel på datorn hela kvällen. hihi:S Snart ska jag äntligen återförenas med min säng.



Skolfoto i morgon som sakt och hoppas jag hinner ta outfit bilderna innan jag åker. Man ser ju bäst ut när man nyss har gjort sig i ordning. vi får helt enkelt se.



Ja god natt alla nyfikna som läser!

Av Paula - 8 september 2010 18:58

Hej! I morgon har vi skolfoto... När det är skolfoto är alla hysteriska om hur man ska se ut. Alla ska klippa håret ha nya kläder och sminka sig mycket! Precis alla kanske inte är så men ganska många i allafall. Jag måste säga att jag gillar att fixa mig till skolfoto men att ha nya kläder är inte så mycket för mig. Att stå och le framför kameran har jag tyckt varit svårt men ett halv år av övning till bloggen kanske har hjälpt? Det får vi se i morgon. Men i allafall vad tycker ni läsare om skolfoto?

Av Paula - 8 september 2010 18:46

Hej! Vi har ett väldigt roligt datum idag:D 10-09-08. Idag har det inte hänt något alls skolan och sen ramlade jag ner av utmattning i soffan. Var så himmla trött idag! Sitter nu här och tänker slänga hit ett par inlägg innan det blir lite tv tittande och sedan sängen!



Outfiten idag är enkel men ett linne en stickad tröja över och ett par jeans. En enkel men snygg outfit:D Mitt hår ser helt knäppt ut efter som jag har legat på soffan men ha översende men det;)       

Ser helt knäpp ut på de här bilderna men syrran tog de lite konstigt också...


Av Paula - 8 september 2010 06:24

Hej bloggen! Vi var ju som sakt på Speedway  igår och det gick dåligt:( De lag vi hejade på förlorade! Men men det var trevligt i allafall. Nu vaknade man ju på morgonen och pigg är man inte. JAg kommer nog i allafall överleva dagen. Igår slutade en av mina klasskamrater. så nu är vi 14 st=( I morgon är det skolfoto och jag ska visa er klädsel och allt såklart! Nu måste jag gå men bjuder på speedway        bilder!


Have a good day!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards