Paulaas

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Paula - 1 september 2010 18:01

Här kommer några av min favorit örhängen!   ett jul örhänge med en julstjärna mer jul än något annat.   Fick de här från min pappa   Fick detta av en killkompis i julas   Ett örhänge som passar till allt   Fick detta av min kusin det är från mallis.   ett örhänge jag nästan alltid på skolavslutningen.   köpte detta på gran canaria men det andra har gått sönder:(


Dettaär nog det bästa i alla fall:D Underbart örhänge!


Det var några av mina:D


Vilket tyckte ni var snyggast?

Kom ihåg att skriva en fråga på frågestunden!

  

Av Paula - 1 september 2010 17:55


   Förlåt men jag orkar tyvärr inte vända bilden!

Av Paula - 1 september 2010 15:17

 

 

 

 

 

Hej! Nu ska jag ha frågestund! Hoppas alla har frågor att ställa!

Av Paula - 1 september 2010 07:20

Ska snart skynda i väg till skolan men tänkte ge er en bild först. Min outfit kommer senare idag jag lovar. Känner att jag har bråttom fast jag inte har det? Konstig men jag ska göra mig klar och sedan matar jag kaninen och sedan cyklar jag i väg:D

 

Fråga till mina söta läsare: Har ni dimma idag?

 

 

  

Av Paula - 1 september 2010 06:05

God morgon bloggläsare! Gick upp som vanligt kl 6 och nu sitter jag här!


Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att jag cyklade lite på eftermiddagen sen åt vi och vi kollade på fångarna på fortet! Programet var jätte bra och jätte kul igår. Det var kändisar och kändisarnas barn mot varandra. Så kul!


Vädret idag är dimmigt idag och antagligen kallt också har inte varit ute än.



Jag hoppas att ni får en bra första september! :D kramar kramar!


Ett par bilder jag tog igår med mobil kameran

    

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards